is goed hoor. Breng jij het toetje mee?Mara schreef:Ik kom bij jou eten Zita![]()

is goed hoor. Breng jij het toetje mee?Mara schreef:Ik kom bij jou eten Zita![]()
Nee johJolandaOudshoorn schreef:De meiden eten frietjes met kleine snacks.
Ik zelf zit aan een restje boerenkool die ik af heb gemaakt met een indische twist. (gewone, hollandse boerenkool is zo saaaaaai)
Zwarte broodjes zijn niet gezond hoor...Lourens schreef:Broodjes gezond.
En voor mijzelf ga ik een broodje Mario met tonijn maken.
Marioooooooooooooo mmm. Wanneer kan ik er eentje halen?Lourens schreef:Broodjes gezond.
Wat is dat eigenlijkIchtus schreef:Marioooooooooooooo mmm. Wanneer kan ik er eentje halen?Lourens schreef:Broodjes gezond.
Mario is een broodjes zaak in Utrecht waar je een broodje gezond kan halen, de zgn. Mario.Orchidee schreef:Wat is dat eigenlijkIchtus schreef:Marioooooooooooooo mmm. Wanneer kan ik er eentje halen?Lourens schreef:Broodjes gezond.
Lekkerrrr, hebben jullie ook een staafmixer ? Kun je ook evt smoothies mee makenZita schreef:We hebben sinds twee dagen een blender, dus er zullen vandaag nog vele smoothies gegeten/gedronken worden. Ontbijt was halve banaan, hele kiwi, hele appel, half glas sinaasappelsap, bergje kwark, en aan het eind een paar lepels muesli.
En vanavond ga ik eindelijk de koolgehaktkerrieschotel maken. Zusjelief heeft 'm al drie keer gesaboteerd, maar dat gaat haar nu niet lukken.
Tosti's, stokbrood met kruidenboter, wentelteefjes, flensjes, aardappelsalade, biefstuk met (wit)broodLassie schreef:Groentensoep, wat kunnen we er bij doen?
Misschien is het dan beter dit pas te plaatsen als je het werkelijk hebt gegetenZita schreef:hier eten we opnieuw geen koolkerrieschotel, maar biefstuk, sperzieboontjes en gekookte aardappelen.