Wat doen we vandaag ? [6]

helma

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:
Orchidee schreef:Teveel :jongle
je bent me net voor, dat wilde ik ook schrijven. ;)

Maar dat geldt eigenlijk voor de hele week...
ik heb het ook erg druk deze week
elke dag gevuld...
vergat ik vanmiddag pardoes iets belangrijks
(kwam ik achter tijdens mijn middagdutje :huhu )
Katharina van Bora

Bericht door Katharina van Bora »

helma schreef: (kwam ik achter tijdens mijn middagdutje :huhu )
Tijdens of net daarna? Ik hoop voor je rust, net daarna, want dan heb je je middagdutje tenminste te pakken! :super
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
helma

Bericht door helma »

Katharina van Bora schreef:
helma schreef: (kwam ik achter tijdens mijn middagdutje :huhu )
Tijdens of net daarna? Ik hoop voor je rust, net daarna, want dan heb je je middagdutje tenminste te pakken! :super
net ervoor....
maar ik had op dat moment al een kwartier ergens moeten zijn, dus ik ben maar blijven liggen
en toch klein uurtje geslapen :super
vlinder

Bericht door vlinder »

Vanmorgen met een slechte start begonnen. De hele nacht, niet 1 minuut geslapen. Klaarwakker. Echt zooo frustrerend. Om 5.25 er uit gegaan en naar mijn werk gegaan. Tot 16.15 uur gewerkt, nog ff boodschapje gehaald. Sinds mijn thuiskomst aan mijn klinische les werken en zo vroeg naar bed! Kijken of het deze nacht beter gaat.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
jvdg

Bericht door jvdg »

vlinder schreef:Vanmorgen met een slechte start begonnen. De hele nacht, niet 1 minuut geslapen. Klaarwakker. Echt zooo frustrerend. Om 5.25 er uit gegaan en naar mijn werk gegaan. Tot 16.15 uur gewerkt, nog ff boodschapje gehaald. Sinds mijn thuiskomst aan mijn klinische les werken en zo vroeg naar bed! Kijken of het deze nacht beter gaat.
Dat hoop ik voor ons beiden.
Ik zal aan je denken.
refo

Bericht door refo »

1 van de mythen over slaap:

“Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan!”
Onderzoek heeft aangetoond dat we meer slapen dan we denken te doen. Iemand die enkele keren per nacht wakker wordt, heeft al gauw het gevoel zeer weinig of niet geslapen te hebben. Zelfs door alleen maar stil in bed te liggen rust je al heel wat uit. Het is vooral de frustratie dat je denkt niet genoeg geslapen te hebben die je zo moe maakt. Dus hoe minder druk je je maakt over je gevoel van slaaptekort, hoe minder groot het negatieve effect is.
jvdg

Bericht door jvdg »

refo schreef:1 van de mythen over slaap:

“Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan!”
Onderzoek heeft aangetoond dat we meer slapen dan we denken te doen. Iemand die enkele keren per nacht wakker wordt, heeft al gauw het gevoel zeer weinig of niet geslapen te hebben. Zelfs door alleen maar stil in bed te liggen rust je al heel wat uit. Het is vooral de frustratie dat je denkt niet genoeg geslapen te hebben die je zo moe maakt. Dus hoe minder druk je je maakt over je gevoel van slaaptekort, hoe minder groot het negatieve effect is.
Dat moge in z'n algemeenheid zo zijn, maar als elke ademhaling pijnlijk is, en je hoort de klok elk kwartier slaan, dan doe je heel weinig een oog dicht.
Lassie

Bericht door Lassie »

Lassie schreef:werken, na het werken naar de verjaardag van m'n nichtje.
helaas niet naar de verjaardag van m'n nichtje kunnen komen. Zat in de trein (was net een perron verder) werd er om geroepen dat er geen treinverkeer mogelijk was tussen A'sfoort en Utrecht. Tsja, toen maar weer naar huis gegaan (m'n treinkaartje kreeg ik vergoed). Wat boodschapjes gedaan, gegeten en naar een kennis geweest.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

werken, club, evaluatie bijbelweek met moderamen
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Democritus

Bericht door Democritus »

Het is al weer even geleden. Dit zijn beelden van het stuntteam dat ook acte de presence gaf bij de airborne herdenking.

http://www.breitling-jet-team.com/evolution.html

Kijk eens bij de manoeuvres. Volgens de spreekstalmeester ter plaatse vliegen ze soms op een meter van elkaar en volgen de piloten alleen elkaar (op zicht). De voorste piloot zet de koers uit en de rest volgt.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
huisman

Bericht door huisman »

Democritus schreef:Het is al weer even geleden. Dit zijn beelden van het stuntteam dat ook acte de presence gaf bij de airborne herdenking.

Kijk eens bij de manoeuvres. Volgens de spreekstalmeester ter plaatse vliegen ze soms op een meter van elkaar en volgen de piloten alleen elkaar (op zicht). De voorste piloot zet de koers uit en de rest volgt.
Dicht bij elkaar vliegen.....de groeten van de Blue Angels (United States Navy demo team) :garde
Afbeelding
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
helma

Bericht door helma »

vanmorgen vrouwenmorgen
vanaf half 12 oppassen op mijn kleine nichtje
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

huisman schreef:
Democritus schreef:Het is al weer even geleden. Dit zijn beelden van het stuntteam dat ook acte de presence gaf bij de airborne herdenking.

Dicht bij elkaar vliegen.....de groeten van de Blue Angels (United States Navy demo team) :garde
Afbeelding
wat is dit? Hoe dicht zitten die op elkaar?
(ik vond het andere al spelen met hun leven)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
huisman

Bericht door huisman »

MarthaMartha schreef:
huisman schreef:

Afbeelding
wat is dit? Hoe dicht zitten die op elkaar?
(ik vond het andere al spelen met hun leven)
Dichtbij...maar alles in control ze spelen niet met hun leven.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

straks overblijven met de kinderen.
Vanavond vergadering evangelisatie beleidsplan.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gesloten