Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Je moet me geen dingen laten zeggen die ik niet zeg.
Haal dat deel daarom weg.
Nee.refo schreef:Je moet me geen dingen laten zeggen die ik niet zeg.
Dat is een gevolg op wat er gebeurt binnen anti-islamitisch Nederland. Van iedere mug wordt een olifant gemaakt. Iedere moslim wordt - bij wijze van spreken - nog met de nek aangekeken sinds 9/11.En je kunt wel schamper doen over voorbeelden die ik noem over slachtoffers van islam geweld, maar het zijn feiten en het is diep triest dat het gebeurd.
In ieder geval gekeken naar bovenstaande feiten, is het wel hard nodig en gaat het er niet om naar wat je precies verwacht, dat spreekt voor zich denk ik.Dat moet ook, want zo te zien moet jij je nog flink inlezen wat betreft Islam. En ik kan je zeggen dat geen één moslim de aanslagen van 9/11 afkeurt!
Waarom? Omdat dit simpelweg juist aangemoedigd wordt in de Koran..Dood aan alle ongelovigen.
Dan daarbij in de omgang die ik heb gehad met Islamieten, kan ik je bij deze te kennen geven; stiekem in hun afgeschermde woonkamers is iedereen het er flink mee eens geweest!
En dat ze er nog niet allemaal vooruit zijn gekomen, is alleen maar omdat ze NOG niet in meerderheid zijn hier in Nederland.
Een moslim die toch de aanslagen afkeurt, zou niet geheel achter de Koran staan en is dus afvallig.
Daarvan staat in de Koran: “De voorgeschreven straf voor afvalligheid is gebaseerd op de Soenna. De profeet, vrede zij met hem, zei: ‘Iemand die zijn geloof verandert, moet worden gedood’ (Al-Boechari). Het wordt ook verteld door Al Dar Qutni dat toen een vrouw genaamd Oemm Marwan afstand doet van de islam, de profeet gebood dat als zij geen berouw toont zij ter dood gebracht moet worden. De rechtgeleide kaliefen continueerden deze praktijk. Het is wel bekend dat Aboe Bakr de getrouwe vocht tegen degenen die zich van de religie van de islam ontrokken en hij doodde velen. De genadige metgezellen hadden dezelfde kijk, en een consensus onstond over deze zaak.”
En: “Als iemand een moslim wordt, vervolgens afvallig wordt, moet hij gevraagd worden om berouw te tonen, als hij geen berouw toont, moet hij gedood worden.”
Je zou misschien iets meer de oude schrijvers kunnen volgens, zoals dr. Maarten Luther die kennisnemen van Koran noodzakelijk vond om zo het gif aan te kunnen wijzen en zo te kunnen concluderen dat Islam gaat om een duivelse religie.
Zie:
http://www.refdag.nl/nieuws/luther_vond ... k_1_224956
Klinkt allemaal wel leuk, maar ik ben nog steeds wel benieuwd naar welke concrete veranderingen je precies verwacht.Maar gelukkig gaat er straks een andere wind door Nederland waaien.
Mensen horen wat ze WILLEN horen, maar ze hebben geen oren dat ze het horen.
Klinkklare onzin.Zefanja schreef: Dat moet ook, want zo te zien moet jij je nog flink inlezen wat betreft Islam. En ik kan je zeggen dat geen één moslim de aanslagen van 9/11 afkeurt!
Waarom? Omdat dit simpelweg juist aangemoedigd wordt in de Koran..Dood aan alle ongelovigen.
Eén ding moet ik je nageven, je hebt een rijke fantasie.Dan daarbij in de omgang die ik heb gehad met Islamieten, kan ik je bij deze te kennen geven; stiekem in hun afgeschermde woonkamers is iedereen het er flink mee eens geweest!
En dat ze er nog niet allemaal vooruit zijn gekomen, is alleen maar omdat ze NOG niet in meerderheid zijn hier in Nederland.
Je weet het mooi te verdraaien.Een moslim die toch de aanslagen afkeurt, zou niet geheel achter de Koran staan en is dus afvallig.
Als je de boel gaat verdraaien, alles bij elkaar liegt en dat dan ook nog eens feitelijk noemt...In ieder geval gekeken naar bovenstaande feiten, is het wel hard nodig en gaat het er niet om naar wat je precies verwacht, dat spreekt voor zich denk ik.

Solipsis schreef:Klinkklare onzin.Zefanja schreef: Dat moet ook, want zo te zien moet jij je nog flink inlezen wat betreft Islam. En ik kan je zeggen dat geen één moslim de aanslagen van 9/11 afkeurt!
Eén ding moet ik je nageven, je hebt een rijke fantasie.Dan daarbij in de omgang die ik heb gehad met Islamieten, kan ik je bij deze te kennen geven; stiekem in hun afgeschermde woonkamers is iedereen het er flink mee eens geweest!
Je weet het mooi te verdraaien.Een moslim die toch de aanslagen afkeurt, zou niet geheel achter de Koran staan en is dus afvallig.
Als je de boel gaat verdraaien, alles bij elkaar liegt en dat dan ook nog eens feitelijk noemt...In ieder geval gekeken naar bovenstaande feiten, is het wel hard nodig en gaat het er niet om naar wat je precies verwacht, dat spreekt voor zich denk ik.Je zou je moeten schamen.
Inderdaad, onzin...want je reactie is niet om over naar huis te schrijven.
Alles is onzin, iedereen liegt en fantaseert zelfs de boel bij elkaar volgens jou.
En in plaats van dat jij je gaat schamen, verlang je puntje bij paaltje ook nog eens dat de ander zich gaat schamen.
Helaas, nu is jouw fantasie op hol geslagen vrees ik.

-
Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Ik moet wel toegeven dat er veel ongenuanceerden aan de discussie over de islam mee doen op dit forum. Toch blijf ik Solipsis een bijzondere deelnemer vinden.huisman schreef:Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Ach, kom op zeg. Wanneer je schrijft dat geen enkele moslim 9/11 afkeurt, heb je alle recht om serieus genomen te worden al verloren. Wat denk je wel niet? Er zijn tijdens 9/11 ook moslims omgekomen. En nee, die zaten niet in het vliegtuig. Voor een dergelijke schoffering heb ik geen woorden over.Zefanja schreef: Inderdaad, onzin...want je reactie is niet om over naar huis te schrijven.
Ik wil op een hoop dingen waar ik me niet in kan vinden, reageren. Maar wat je nu doet is op geen enkele manier serieus te nemen, omdat het ongelofelijk schofferend is. Het getuigt er niet bepaald van dat je daadwerkelijk moslims in de persoonlijke omgang kent.Alles is onzin, iedereen liegt en fantaseert zelfs de boel bij elkaar volgens jou.
En in plaats van dat jij je gaat schamen, verlang je puntje bij paaltje ook nog eens dat de ander zich gaat schamen.
Helaas, nu is jouw fantasie op hol geslagen vrees ik.
Laten wij ook de Islam niet demoniseren zoals eens het jodendom in Europa gedemoniseerd is. Dat de islam geweld en gevaar in zich herbergd zal waar zijn, maar de vreemdeling in onze poorten mag zich niet bedreigd voelen maar moet jaloers worden op het christelijke geloof.Marie-Henriëtte schreef:Ik moet wel toegeven dat er veel ongenuanceerden aan de discussie over de islam mee doen op dit forum. Toch blijf ik Solipsis een bijzondere deelnemer vinden.huisman schreef:Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Een gezonde dosis kritiek op de islam moet mogelijk kunnen zijn zonder dat je meteen uitgescholden of bedreigd wordt.huisman schreef:Laten wij ook de Islam niet demoniseren zoals eens het jodendom in Europa gedemoniseerd is. Dat de islam geweld en gevaar in zich herbergd zal waar zijn, maar de vreemdeling in onze poorten mag zich niet bedreigd voelen maar moet jaloers worden op het christelijke geloof.Marie-Henriëtte schreef:Ik moet wel toegeven dat er veel ongenuanceerden aan de discussie over de islam mee doen op dit forum. Toch blijf ik Solipsis een bijzondere deelnemer vinden.huisman schreef:Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Klopt, ik geef het toe.huisman schreef:Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Ik ben zwart-wit betreft Islam, dat moet ook.
Des te meer ik me ben gaan verdiepen, des te meer ik tot deze conclusie kwam.
Net wat dr. Maarten Luther schreef; het gaat hier om een duivelse religie.
Zie 1 Johannes 2:22 Wie is de leugenaar dan wie loochent, dat Jezus de Christus is? Dit is de antichrist, die de Vader en de Zoon loochent.
Islamieten mogen Jezus zien als een profeet, maar NOOIT als de Zoon van God!
Dit is geopenbaard aan de profeet Mohammed door de 'engel Gabriel'.
Mohammed beweert dat het de 'engel Gabriel' was die hem de Koran openbaarde.
En hoe is de Koran geopenbaard? Doordat de 'engel Gabriel' zijn keel dichtkneep, net zolang Mohammed dit wou aannemen.
Wij weten dat dit nooit de 'engel Gabriel' geweest kan zijn, dat zou heel tegenstrijdig zijn met wat de Bijbel ons verteld.
Wat de Islam verkondigd is de Bijbel duidelijk over, dit is de Antichrist en Godsloochenaars.
Het is duidelijk dat niet de 'engel Gabriel' naar Mohammed kwam, maar satan.
Zie Brief van de Apostel Paulus aan de Galaten 1:8
Doch al ware het ook, dat wij, of een engel uit den hemel u een Evangelie verkondigde, buiten hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt.
Twintig bijbelse stellingen over de antichrist
Stelling 1 De antichrist stelt zich in de plaats van Christus
Woord antichrist komt 5x voor in 1Joh.2:18, 22, 4: 3; 2Joh.: 7.
2Thes. 2:4; Op.13: 11. Voorts: Mat. 24:24; Mark. 13:22; Joh.5: 43
Stelling 2 De antichrist eert het schepsel boven de Schepper
1Joh.2: 22 i.v.m. Rom.1: 25; 1Joh.4: 5
Stelling 3 De antichrist ontkent dat Jezus de beloofde Christus is
1Joh.2:22; 4:3
Stelling 4 De antichrist wijst wet & dogma af; stelt zich boven de Schrift
2Thes.2: 3 (anomia), 7 (anomia), 8 (anomos), 10 (adikia), 12 (adikia). Voorts Gen.3:
4,5
Stelling 5 De antichrist verleidt degenen, die de waarheid niet liefhebben
2Thes.2:10,12.
Stelling 6 De antichrist is al werkzaam sinds de opstanding van Christus
1Joh.2: 18 ; 4:3 ; 2Joh.:7 ; Thes.2:3,6, 7,8. Voorts: 1Petr.5:8; Ef.6:11,12
Stelling 7 De antichrist wordt weerhouden door de gemeente
1Joh.4:4; 2Thes.2:6,7. Voorts: Op.12: 4; Ef 1:20 vgl. met 2: 6 etc.
Stelling 8 De antichrist zal voortkomen uit een christelijke wereld
1Joh.2:19. Voorts: vergelijk Judas als type van de antichrist.
Stelling 9 De antichrist zal op een vastgestelde tijd openbaar worden
2Thes.2: 6. Voorts: Op.12: 12.
Stelling 10 De antichrist wordt openbaar t.g.v. de opname van de
gemeente
2Thes.2:6, 7. Voorts: Op. 12:4, 7-13.
Stelling 11 De geopenbaarde antichrist zal verschijnen als mens
2Thes.2:3
Stelling 12 De (of een) antichrist is de (of een) valse profeet
1Joh.4:1; Op.13: 11. Voorts: Mat.24: 24; Op.16: 13; 19:20; 20:10
Stelling 13 De antichrist = de leugenaar en de verleider
1Joh.2: 22,27; 2Thes.2: 3, 9, 10, 11; Op.13: 14
Stelling 14 De antichrist is een geest of een engel
2Thes.2: 9, 11; 1Joh.2: 20; 2:27; 4:1,3, 6.Voorts: Gal.1: 8; 2Kor.11: 14
Stelling 15 De antichrist doet tekenen en wonderen
2Thes.2:9; Op.13:13,14,15. Voorts: Mat.24: 24; Mark.13: 22; Luk.21: 11; Op.16: 14;
19:20
Stelling 16 De antichrist gebruikt geestelijke krachten en/of engelen
Op.13:13. Voorts Op.19: 20; Ef.6: 12; Op.12:7
Stelling 17 De antichrist is niet politiek maar religieus leider der volkeren
2Thes.2:3; Op. 13 etc.
Stelling 18 De antichrist brengt de mens tot onderwerping aan het 1e
beest
Op.13:12,14-17 Op grond hiervan is hij in de praktijk gelijk aan de draak uit Op.13:2.
(Stelling20)
Stelling 19 De antichrist wordt weggedaan bij de aanvang der 1000 jaren
2Thes.2:8. Op. 19:20; 20:10
Stelling 20 De antichrist = De Duivel
1Joh.4:3; 2Thes.2:4, 9, 11; Op.13:12 vergeleken met vers 2
Vergelijk Openbaring 12: De antichrist is de incarnatie van de draak:
Satan in aardse gedaante na zijn nederwerping uit de hemel.
huisman schreef:Laten wij ook de Islam niet demoniseren zoals eens het jodendom in Europa gedemoniseerd is. Dat de islam geweld en gevaar in zich herbergd zal waar zijn, maar de vreemdeling in onze poorten mag zich niet bedreigd voelen maar moet jaloers worden op het christelijke geloof.Marie-Henriëtte schreef:Ik moet wel toegeven dat er veel ongenuanceerden aan de discussie over de islam mee doen op dit forum. Toch blijf ik Solipsis een bijzondere deelnemer vinden.huisman schreef:Ik wel...Zefanja bijvoorbeeld.Marie-Henriëtte schreef:Laat Solipsis lekker gaan joh. Zelden zo'n ongenuanceerd persoon inzake de islam hier op RF gezien.
Klopt wel, als dat mogelijk was dan.
Je moet wel je kansen kunnen inschatten en bij Islam hoef je niet te rekenen dat men jaloers wordt op andermans geloof.
De beloftes van de profeet Mohammed zitten ZO diepgeworteld; ze zullen de hemel verdienen als ze tot het einde één God geloven(Mohammed vinkt ons Christenen aan als meergodenaanbidders omdat wij in de Drie-Eenheid geloven) en als ze de dood moeten bekopen ermee, dan is het zelfs NOG beter! Dan zullen ze een NOG beter leven hebben in het paradijs.
Nonsens. Terrorisme wordt niet bepaald aangemoedigd, en een beloning is ook niet te herleiden naar bepaalde verzen in de Koran. Sterker nog: de mainstream geleerden hebben fatwa's uitgesproken waarin terrorisme overduidelijk veroordeeld wordt.Zefanja schreef: Klopt wel, als dat mogelijk was dan.
Je moet wel je kansen kunnen inschatten en bij Islam hoef je niet te rekenen dat men jaloers wordt op andermans geloof.
De beloftes van de profeet Mohammed zitten ZO diepgeworteld; ze zullen de hemel verdienen als ze tot het einde één God geloven(Mohammed vinkt ons Christenen aan als meergodenaanbidders omdat wij in de Drie-Eenheid geloven) en als ze de dood moeten bekopen ermee, dan is het zelfs NOG beter! Dan zullen ze een NOG beter leven hebben in het paradijs.