Asbest doen ze vaak heel moeilijk over. Hoor de laatste tijd dat het nogal veel gevonden wordt. Deze week nog een school in Deventer en heel vlakbij ons bij die winkel met die leuke naam die in de wijde omtrek bekend staat: Otje van Potje. Bij verbouwingswerkzaamheden asbest gevonden. Hele winkel moest dicht. Gisteren gebeurde dat. Gisteravond dus de koopavond gemist. Vanmiddag was-ie weer open!Lourens schreef:Keurig inpakken en dichttapen. Dan kan je het aanbieden op het vuilstation en gaat het daar in een speciale container.Mara schreef:Asbest bloembakken![]()
Zijn die uit achttienhonderdzoveel ?
Die mag je toch zo niet dumpen ?
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Lourens schreef:Dat moet je eigenlijk altijd al, maar ik geef het op, je leert het toch niet.Ichtus schreef:Oh, wat hoor ik nu? Kom je uit achtienhonderszoveel??Lourens schreef:Vandaag overuren opgenomen die ik afgelopen weekend heb gemaakt.
Heb al een rit met troep naar de vuilstort gemaakt. Ook de asbest bloembakken zijn nu weg.
Straks een en ander naar de kringloop brengen en dan boodschappen doen.
Dan ben je oud!!
Moet ik nu u zeggen???
![]()
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vanmorgen uitgeslapen, daarna boodschappen gedaan voor vriendlief, en nu moet ik straks werken~!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Een voorraad grote boodschappen, gehamsterd...
Een flinke voorraad verse groenten en fruit ingeslagen...
Een bezoekje gebracht aan mijn moeder...
Een flinke voorraad verse groenten en fruit ingeslagen...
Een bezoekje gebracht aan mijn moeder...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Het bos ingetrokken en daar een grote zak tamme kastanjes bij elkaar geraapt! Die willen de kinderen morgen graag proeven!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- oesterschelpje
Wat een leuk idee Jolanda!
Hoe ga je die bereiden, daar ben ik wel benieuwd naar.
- JolandaOudshoorn
ik heb nog geen idee. Een aantal wil ik poffen, een aantal verwerken tot kastanjepuree en een "herfstsoepje" maken met champignons en kastanjes. Jammer dat ik geen pompoen heb nu, anders had ik dat er ook nog in verwerkt!oesterschelpje schreef:Wat een leuk idee Jolanda!
Jullie horen wel hoe het gesmaakt heeft en of wij over twee weken een nieuwe oogst gaan halen!
Genoten van m'n nichtje van 1 jaar. Wat is het toch een heerlijk meissie. Lekker wezen wandelen en fietsen. Wat heerlijk is dat toch.
*zucht*

*zucht*

zo smaken ze ook prima; wel even het velletje eraf peuteren; anders zijn ze bitter.JolandaOudshoorn schreef:ik heb nog geen idee. Een aantal wil ik poffen, een aantal verwerken tot kastanjepuree en een "herfstsoepje" maken met champignons en kastanjes. Jammer dat ik geen pompoen heb nu, anders had ik dat er ook nog in verwerkt!oesterschelpje schreef:Wat een leuk idee Jolanda!
Jullie horen wel hoe het gesmaakt heeft en of wij over twee weken een nieuwe oogst gaan halen!
ik heb er heel wat op vroeger.
We raapten ze in de pauze langs het bospad; en dan onder de les oppeuzelen

Druk bezig geweest om allemaal ''paperassen" op te zoeken en door te faxen. Wat een werk. 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
werken, na het werken naar de verjaardag van m'n nichtje.
Zometeen naar Orgel-les en na het eten richting kerk voor Cathechesatie
**Wees eens origineel! Spreek eens goed van iemand achter z'n rug**
Vandaag aan het werk en vanavond een bezoekje afleggen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Teveel 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
je bent me net voor, dat wilde ik ook schrijven.Orchidee schreef:Teveel

Maar dat geldt eigenlijk voor de hele week...