Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vandaag ben ik aan de poets, ongelooflijk, alles glimt en blinkt, en ik heb helemaal zin om nog verder te gaan, ramen binnen/buiten, wassen/ strijken, boenen eeeeeeenz.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vanavond o.a.nog wat kledingaankopen doen. Een plaatselijke mannenmodezaak heeft een aanbieding: 2e broek voor de helft en laat ik nu net een broek nodig hebben... Verder nog op zoek naar trui. Eens even kijken bij Vogele.
Jammer, dat je maar 1 broek nodig hebt.Gijs83 schreef:Vanavond o.a.nog wat kledingaankopen doen. Een plaatselijke mannenmodezaak heeft een aanbieding: 2e broek voor de helft en laat ik nu net een broek nodig hebben... Verder nog op zoek naar trui. Eens even kijken bij Vogele.
Dan maar 2 kopen he!?refo schreef:Jammer, dat je maar 1 broek nodig hebt.Gijs83 schreef:Vanavond o.a.nog wat kledingaankopen doen. Een plaatselijke mannenmodezaak heeft een aanbieding: 2e broek voor de helft en laat ik nu net een broek nodig hebben... Verder nog op zoek naar trui. Eens even kijken bij Vogele.
vanmorgen gebedskring met 2 vriendinnen
was bijzonder fijn.
was bijzonder fijn.
- MarthaMartha
dat vond ik ook!!!helma schreef:vanmorgen gebedskring met 2 vriendinnen
was bijzonder fijn.
en toen ik bij jou vandaan kwam heb ik heel die babydump even doorgesnuffeld.
Nu ik me goed voel krijg ik opeens zin om me in dat soort dingen te gaan verdiepen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
vanmorgen hetzelfde gehad, met 5 zusters! Heerlijk om zo met elkaar God te zoeken!helma schreef:vanmorgen gebedskring met 2 vriendinnen
was bijzonder fijn.
Vanmiddag komt mijn zusje met haar nieuwe puppie!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nesteldranghenriët schreef:Vandaag ben ik aan de poets, ongelooflijk, alles glimt en blinkt, en ik heb helemaal zin om nog verder te gaan, ramen binnen/buiten, wassen/ strijken, boenen eeeeeeenz.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Geshopt, kan ook echt werkelijk niet echt slagen voor schoenen/laarzen. Ik loop sjago in de stad opzoek naar een schoenenzaak die speciale schoenen verkopen, krijg ik een sms je van manlief en een voorstel deed om te lunchen in de stad (geen gek idee) ik helemaal blij.
Ik loop nog even naar die schoenenzaak toe knal ik tegen m'n schoonmoeder op en m'n schoonzusje die kwam net een winkel uit zetten.
Grappig als je ze totaal niet verwacht in eens voor je ziet staan. Leuk.
Straks samen met manlief naar het huis van m'n zus en zwager rijden, manlief eruit gooien (die gaat daar verder werken) ik haal de kinderen van school van de oppas. De kids vermaken, eten klaar maken, kids helpen met omkleden, tandenpoetsen, wassen, boekje voorlezen, bidden en bijbellezen. En als de kids lekker op bed liggen: op de bank ploffen.

Straks samen met manlief naar het huis van m'n zus en zwager rijden, manlief eruit gooien (die gaat daar verder werken) ik haal de kinderen van school van de oppas. De kids vermaken, eten klaar maken, kids helpen met omkleden, tandenpoetsen, wassen, boekje voorlezen, bidden en bijbellezen. En als de kids lekker op bed liggen: op de bank ploffen.
vanavond ouderavond in Amersfoort.
om enkele redenen zie ik er als een berg tegenop
- JolandaOudshoorn
sterktehelma schreef:vanavond ouderavond in Amersfoort.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:sterktehelma schreef:vanavond ouderavond in Amersfoort.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sterkte Helmahelma schreef:vanavond ouderavond in Amersfoort.

Wat ben ik, zijn wij dan bevoorrecht tot nu toe...
Gisterenavond ook ouderavond van 2 dochters, en alleen maar positief.
Ik vind het weleens moeilijk tegenover anderen, die zoveel problemen/moeilijkheden hebben met hun kind(eren), ik/wij zijn niks beter...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Katharina van Bora
Hé, Henriët, waar hadden wij het vorige week zaterdag over???Orchidee schreef:Nesteldranghenriët schreef:Vandaag ben ik aan de poets, ongelooflijk, alles glimt en blinkt, en ik heb helemaal zin om nog verder te gaan, ramen binnen/buiten, wassen/ strijken, boenen eeeeeeenz.![]()
Toen zei je: Schoon=schoon... Nu is het dus nog schoner

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
-
Werken, heerlijk op tijd eten, nakijken, grote pan met hutspot klaarmaken (en voor de liefhebbers sperziebonen), gegevens invoeren en daarna proberen op tijd naar bed te gaan. Morgen er weer even tegenaan en morgenavond op visite 

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)