Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
dat we een grote barst hebben ontdekt in de wastafel in de badkamer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat is knap waardeloos Lourens
Ik had net een aura, nu een hoofd vol watten, straks allemaal jonge stemmen door elkaar, dus kon ik dit niet hebben vandaag
(deze voorloper van migraine, gelukkig geen hoofdpijn
)

Ik had net een aura, nu een hoofd vol watten, straks allemaal jonge stemmen door elkaar, dus kon ik dit niet hebben vandaag

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Concoursen waar we niet aan deel kunnen nemen....
The Groom's still waiting at the altar
Toch ga ik misschien ooit het onderwijs nog wel in....eerst paar jaar ervaring opdoen op verschillende afdelingen en daarna kennis doorgeven op school....Ooit, als ik +40 ben en geen teamleider en toch een regelmatige baan wil....Lassie schreef:Wees blij dat je niet in het onderwijs zit..... want ook al zit je in het onderwijs dan ben je nog niet vrij hoor.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
ik hoop eerder het onderwijs in te gaan. Over 30 jaar hoop ik mijn 25-jarig jubileum te vieren!!vlinder schreef:Toch ga ik misschien ooit het onderwijs nog wel in....eerst paar jaar ervaring opdoen op verschillende afdelingen en daarna kennis doorgeven op school....Ooit, als ik +40 ben en geen teamleider en toch een regelmatige baan wil....Lassie schreef:Wees blij dat je niet in het onderwijs zit..... want ook al zit je in het onderwijs dan ben je nog niet vrij hoor.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Omdat ze op zondag zijn?Bonny schreef:Concoursen waar we niet aan deel kunnen nemen....
- Bonny
- Contacteer:
Nee, omdat we dachten dat we een bepaald stuk mochten spelen, maar dit mag pas volgend jaar opgevoerd worden. De premiere van het desbetreffende stuk is op 2-12 en mag niet eerder op een officieel evenement worden gespeeld.Gijs83 schreef:Omdat ze op zondag zijn?Bonny schreef:Concoursen waar we niet aan deel kunnen nemen....
The Groom's still waiting at the altar
Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert 

Waarom gaat hij weg? Ik heb daar niets van gelezen! Het is te zot voor woorden dat er altijd zo op hem gehakketak wordt, omdat hij een andersdenkende is.Mara schreef:Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert
Ik wou dat ik mijn gedachten zo onder woorden kon brengen als DIA. Jammer genoeg mis ik die gave.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Moet je maar even op de andere topics kijken 

- Oude-Waarheid
Sluit me hier graag bij aan vooral je laatste zin!!!albion schreef:Waarom gaat hij weg? Ik heb daar niets van gelezen! Het is te zot voor woorden dat er altijd zo op hem gehakketak wordt, omdat hij een andersdenkende is.Mara schreef:Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert
Ik wou dat ik mijn gedachten zo onder woorden kon brengen als DIA. Jammer genoeg mis ik die gave.
tja, dit is het zoveelste afscheid van DIA. En evenzovele keren keerde hij terug. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar ik verwacht 'm binnen zes weken hier wel weer te zien.Mara schreef:Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert
Maar versta je ook wat hij ons wilde zeggen ?
Ik sluit me bij de vorige poster aanMara schreef:Maar versta je ook wat hij ons wilde zeggen ?

Dia heeft zijn mening, en wij hebben onze mening.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ja hoor. Ik respecteer zijn opvattingen in het algemeen wel, maar ben het er heel vaak niet mee eens. Maar goed, ik weet niet of het heel respectvol is om hier een forummer na zijn vertrek te gaan bespreken.Mara schreef:Maar versta je ook wat hij ons wilde zeggen ?