Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Op het moment dat in een discussie WO II, en dan met name de inbreng van de welbekende kunstschilder daarin, wordt aangevoerd is de discussie dood en heeft de gebruiker de discussie verloren.
Godwin's law.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Godwin's law.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
- Bonny
- Contacteer:
Algemene Zaken: RutteBoCo schreef:Ben benieuwd naar de poppetjes..
BuZa: Verhagen
Financiën: de Jager
Defensie: van Baalen
Voor de rest schijnen er ministeries samengevoegd te worden, het aantal gaat van 15 naar 12
The Groom's still waiting at the altar
En het kabinet krijgt weer een minister van integratie naam nog niet bekend waarschijnlijk een VVD'er.
Volksgezondheid Edith Schippers
Volksgezondheid Edith Schippers
'benieuwd naar het cda congres.
Ik ook, Camiel Eurlings heeft kritiek gegeven op CDA'ers die de teksten van het regeer- en gedoogakkoord nog niet kennen, maar nu al wel tegen samenwerking met de PVV zijn.sela schreef:'benieuwd naar het cda congres.
Denk zelf dat het congres wel groen licht geeft. (wens is de vader van de gedachte

ja, leer mij politiek kennen.Rijssen schreef:Ik ook, Camiel Eurlings heeft kritiek gegeven op CDA'ers die de teksten van het regeer- en gedoogakkoord nog niet kennen, maar nu al wel tegen samenwerking met de PVV zijn.sela schreef:'benieuwd naar het cda congres.
Denk zelf dat het congres wel groen licht geeft. (wens is de vader van de gedachte)

vanavond met verbazing nog eens geluisterd naar een interview met klink. wat heeft het cda gedaan om alles op 1 lijn te willen krijgen...
benieuwd wat de de zeeuw koppejan doet. misschien krijgt hij wel een nee tegen het ontpolderen kado in ruil voor een ja voor het akkoord.

Zet er voortaan ook even de bronvermelding bij, als je wilt. Nu lijkt het namelijk net alsof deze opmerking van jezelf komt, terwijl dat niet het geval is.Rijssen schreef:Op het moment dat in een discussie WO II, en dan met name de inbreng van de welbekende kunstschilder daarin, wordt aangevoerd is de discussie dood en heeft de gebruiker de discussie verloren.
Hoogst opmerkelijk overigens dat je je op een site als GeenStijl bevindt. Maar goed.
Je hebt gelijk dat het hier - in zekere zin - om een Godwin gaat. Toch laat dat onverlet dat Geert Mak wel een punt heeft: het is buitengewoon triest te noemen dat men een pact sluit met iemand als Geert Wilders. Dat heb ik al vaker gesteld, maar daar wordt verder niet op in gegaan. Een bekende retoriek, maar het zou je sieren als je daartoe op z'n minst wel een poging doet. Zeker wanneer je je op een dergelijke manier uitlaat over 'alles wat links is' en ieder kritisch geluid in de kiem smoort door er laatdunkend over te doen.

Solipsis schreef:Zet er voortaan ook even de bronvermelding bij, als je wilt. Nu lijkt het namelijk net alsof deze opmerking van jezelf komt, terwijl dat niet het geval is.Rijssen schreef:Op het moment dat in een discussie WO II, en dan met name de inbreng van de welbekende kunstschilder daarin, wordt aangevoerd is de discussie dood en heeft de gebruiker de discussie verloren.
Hoogst opmerkelijk overigens dat je je op een site als GeenStijl bevindt. Maar goed.
Je hebt gelijk dat het hier - in zekere zin - om een Godwin gaat. Toch laat dat onverlet dat Geert Mak wel een punt heeft: het is buitengewoon triest te noemen dat men een pact sluit met iemand als Geert Wilders. Dat heb ik al vaker gesteld, maar daar wordt verder niet op in gegaan. Een bekende retoriek, maar het zou je sieren als je daartoe op z'n minst wel een poging doet. Zeker wanneer je je op een dergelijke manier uitlaat over 'alles wat links is' en ieder kritisch geluid in de kiem smoort door er laatdunkend over te doen.
Trouwens treffende collum van Afshin Ellian
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... -roept.htm
Nee. Niet van deze opmerking:Rijssen schreef: Bronvermelding staat er wel bij.
Die heb je namelijk van de website GeenStijl gekopieerd.Rijssen schreef:Op het moment dat in een discussie WO II, en dan met name de inbreng van de welbekende kunstschilder daarin, wordt aangevoerd is de discussie dood en heeft de gebruiker de discussie verloren.
Mwah. Dhr. Ellian beheerst de kunst van het overdrijven wel.Trouwens treffende collum van Afshin Ellian
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... -roept.htm
Dhr. Mak zegt ‘Ik hoop dat de komende maanden, in internationaal opzicht, de druk op ons land wordt opgevoerd.’ Mak wil bijvoorbeeld Europa zich boos maakt en Nederland scherp in de gaten houdt. Als reden daarvoor noemt hij de discriminatie en het eindeloze rascisme.
Niet onterecht, daar het Europese Gerechtshof zich hier óók al een keer over heeft uitgesproken.
Maar, dhr. Ellian heeft het in zijn column al over een boycot, uitsluiting van de EU, en haalt de verbranding van de cartoons er bij.
Verwachtte ministers: (net op internet)
AZ: Mark Rutte (VVD)
BiZa: Piet Hein Donner (CDA)
Veiligheid: Ivo Opstelten (VVD)
Financiën: Jan Kees de Jager (CDA)
Sociale Zaken: Edith Schippers (VVD)
EZ + LNV: Maxime Verhagen (CDA)
Ik verwacht verder zelf:
BuZa + OS: Henk Kamp (VVD)
Def: Han ten Broeke (VVD)
Vreemdelingenbeleid & Integratie: Gert Leers (CDA)
VWS: mw. Joan Leemhuis-Stout (VVD)
OCW: mw. Marja van Bijsterveldt-Schouten (CDA)
Ruimte (VROM + V&W): Paul de Krom (VVD)
Nieuwe fractievoorzitters:
VVD: Stef Blok
CDA: Sybrand van Haersman Buma
Ik verwacht verder zelf:
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Is idd gekopieerd maar is alleen uitlegging van Godwin's law, dus zou niet weten waarom je dat niet kan kopieeren,
En over Afshin Ellian, dat over die boycot en uitsluiting, lijkt me ironisch bedoelt toch.
En over Afshin Ellian, dat over die boycot en uitsluiting, lijkt me ironisch bedoelt toch.
En dat je het triest vind dat men een pact sluit met Geert Wilders.
Tja zo werk democratie nou eenmaal hé, hebben toch héél erg veel mensen op gestemd.
Tja zo werk democratie nou eenmaal hé, hebben toch héél erg veel mensen op gestemd.
Had Henk Kamp ook wel graag terug gezien, en Gert Leers hoopte ik eigenlijk ook wel op.Luther schreef:Verwachtte ministers: (net op internet)
Ik verwacht verder zelf:
Op veiligheid Ivo Opstelten wel een perfecte keus.
Alles kan, waar het om gaat is dat het lijkt alsof die bewering van jezelf komt terwijl dat niet het geval is.Rijssen schreef:Is idd gekopieerd maar is alleen uitlegging van Godwin's law, dus zou niet weten waarom je dat niet kan kopieeren,
Het is aangedikt, maar Ellian geeft daarmee blijk het punt van Mak niet begrepen te hebben.En over Afshin Ellian, dat over die boycot en uitsluiting, lijkt me ironisch bedoelt toch.