Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
in huis rommelen
was erg leuk weer vandaagOrchidee schreef:Sterkte dan maar vandaag!helma schreef:vandaag trainingsdag simulant
vanavond weer 'alleen' eten...
vanavond eigenlijk instructieavond werkweek Engeland; maar ik ben pas half 6 thuis....
ik weet niet of ik daar nog veel energie voor heb
En heb je al spierpijn

enne...spierpijn in mijn kuiten

- JolandaOudshoorn
Heb de dorsvloer gelezen........tussen al mijn huishoudelijke klusjes door
Ik weet, mijn Verlosser leeft
een of andere bonen stamppot gemaakt, ben zeer benieuwd.
ff in huis wat rommelen, wassen draaien enzo.
vanmi shoppen met de kids en mn moeder!
ff in huis wat rommelen, wassen draaien enzo.
vanmi shoppen met de kids en mn moeder!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nakijken..
Planning maken voor verschillende klassen...
En om 2 uur vergaderen (daar gaat mijn vrije dag...,maar ik mag niet klagen want de school staat ook altijd voor mij klaar als ik weg moet (dringend), dan kan dat ook zonder gezeur).
Dit jaar is het wel erg vaak op woensdagmiddag. Vandaag over leermiddelen, volgende week over dag van respect, daarna 5 woensdagmiddagen voor een cursus, dan nog de woensdagmiddagen voor de sectievergaderingen en wat er zoal nog tussendoor komt....
Planning maken voor verschillende klassen...
En om 2 uur vergaderen (daar gaat mijn vrije dag...,maar ik mag niet klagen want de school staat ook altijd voor mij klaar als ik weg moet (dringend), dan kan dat ook zonder gezeur).
Dit jaar is het wel erg vaak op woensdagmiddag. Vandaag over leermiddelen, volgende week over dag van respect, daarna 5 woensdagmiddagen voor een cursus, dan nog de woensdagmiddagen voor de sectievergaderingen en wat er zoal nog tussendoor komt....

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag naar het ziekenhuis voor echo en controle van de onsteking van vorige week. Even afwachten... wat ze er van zullen zeggen... Vanavond naar GBS-dienst waarin Ds.A.van Heteren hoopt voor te gaan(1e keer dat ik deze man ga beluisteren).
Zul je geen spijt van krijgen denk ik !Gijs83 schreef:vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag naar het ziekenhuis voor echo en controle van de onsteking van vorige week. Even afwachten... wat ze er van zullen zeggen... Vanavond naar GBS-dienst waarin Ds.A.van Heteren hoopt voor te gaan(1e keer dat ik deze man ga beluisteren).
Vandaag gaan we de woonkamer leeghalen, tenminste, zo goed als.
Morgenochtend om 7 uur

Dus kasten leeghalen, zodat we ze beter kunnen verplaatsen.
Jammer genoeg is het geen weer om e.e.a. even in de tuin te stallen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
meegevallen in het ziekenhuis, het is op de goede weg! 1 oktober weerkomen voor controle.
- MarthaMartha
fijn Gijs!Gijs83 schreef:meegevallen in het ziekenhuis, het is op de goede weg! 1 oktober weerkomen voor controle.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Goed nieuws Gijs ! Fijn om te lezen.
Ik wens je een verder herstel
Ik wens je een verder herstel

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vanochtend had ik me nogal verslapen... ik werd om tien voor half 8 wakker, terwijl ik om kwart voor 8 de deur uit moest, ik moest ook nog mn haren wassen etc. Dus nogal gestressed. Ik was gelukkig op tijd bij mn werkgroep. Na het reizen gelijk boodschappen gedaan, toen pas gegeten (om twee uur). Cake gebakken. Was aangezet. Daarna onder het kijken van n filmpje boontjes gedopt. De afwas gedaan, gehaktballen gedraaid, was opgehangen, de wc schoongemaakt, mn kamer opgeruimd.
Nu moet ik nog:
- kamer stofzuigen
- en de gang en wc stofzuigen
- omkleden
- koken
- daarna bijbelkring (bij mij)
Nu moet ik nog:
- kamer stofzuigen
- en de gang en wc stofzuigen
- omkleden
- koken
- daarna bijbelkring (bij mij)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
van 7 tot half 4 gewerkt, daarna nog snel even 2 pakken dubbelfrisss gehaald, om de vieze smaak van de movi-prep weg te voelen, en kauwgom voor 'tussen de glazen drap door'. En nu ben ik 'aan huis gebonden' 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vandaag aan het werk geweest. Vanavond kwam mijn zoon en zijn vrouw (heerlijk om dat te mogen zeggen), even op de koffie. Zij gaan morgen op huwelijksreis.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
ben nu ijverig bezig geweest in huis, opruimen, was wegwerken, nieuwe was aangezet...
nu even voor de jeugdzondag aan de slag om het materiaal klaar te krijgen.
dan even slapen
en vanmiddag naar Jolanda! Ik heb er zin in!
nu even voor de jeugdzondag aan de slag om het materiaal klaar te krijgen.
dan even slapen
en vanmiddag naar Jolanda! Ik heb er zin in!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
tof zo 'n schoonvader!Lourens schreef:Vandaag aan het werk geweest. Vanavond kwam mijn zoon en zijn vrouw (heerlijk om dat te mogen zeggen), even op de koffie. Zij gaan morgen op huwelijksreis.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....