Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
...naar school tot 15.30.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nog een vrije dag.
Wat computerwerk doen en dan maar in de tuin aan het werk nu het nog goed weer is.
Wat computerwerk doen en dan maar in de tuin aan het werk nu het nog goed weer is.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
10.30u koffieLourens schreef:Nog een vrije dag.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik neem er nu alvast 1, als je het niet erg vind, en om 10.00 u nog 1...henriët schreef:10.30u koffieLourens schreef:Nog een vrije dag.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tjonge jonge..helma schreef:de upper-tenOrchidee schreef:Meeting voor celebertysTiberius schreef:Heej, wij ook.helma schreef:vanavodn naar Jet
ik zie er echt naar uit!!![]()
@ Tib; leuk!!
wat een woorden

Enfin, (ondanks een aantal rf afmeldingen.. allemaal legitiem) een fijne en gezellige avond.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Was van plan om bij mijn schoonzusje langs te gaan... maar weet nog niet zeker of het door gaat. Grote kans dat ze extra onderzoeken krijgt na gisteren. (is het de gewoonte dat ze in het ziekenhuis op zondag onderzoek doen??)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Volgens mij gaat dat tegenwoordig 7 dagen p/w, 24 p/d door, zij in het weekend/feest/bijzondere dagen wat minder.JolandaOudshoorn schreef:Was van plan om bij mijn schoonzusje langs te gaan... maar weet nog niet zeker of het door gaat. Grote kans dat ze extra onderzoeken krijgt na gisteren. (is het de gewoonte dat ze in het ziekenhuis op zondag onderzoek doen??)
Maar als het nodig geacht word, word er zeker niet naar dag of wat dan ook gekeken.
Hoe is het nu met haar?
Is al zeker vast gesteld dat ze zwangerschapsvergiftiging heeft, oid?
Wel spannend hoor!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Het is (gelukkig) nog geen HELPP-syndroom. Maar ze moet er blijven tot ze bevalt. De bloeddruk is wel te hoog, ze heeft te weinig vruchtwater en zo zijn er meer complicaties. Dus het is echt enorm spannend voor ons of het allemaal goed gaat. Ze is nu 36 weken, dus het zou wel kunnen komen. Alleen is het kindje nog erg klein (3,5 pond)Orchidee schreef:Volgens mij gaat dat tegenwoordig 7 dagen p/w, 24 p/d door, zij in het weekend/feest/bijzondere dagen wat minder.JolandaOudshoorn schreef:Was van plan om bij mijn schoonzusje langs te gaan... maar weet nog niet zeker of het door gaat. Grote kans dat ze extra onderzoeken krijgt na gisteren. (is het de gewoonte dat ze in het ziekenhuis op zondag onderzoek doen??)
Maar als het nodig geacht word, word er zeker niet naar dag of wat dan ook gekeken.
Hoe is het nu met haar?
Is al zeker vast gesteld dat ze zwangerschapsvergiftiging heeft, oid?
Wel spannend hoor!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
sterkte Jo!!
ik heb vanmorgen al een vergadering achter de rug...
toch hangen er ook al 2 wassen buiten en de 3e zit er in...
vanmiddag begint de gebedsgroep van 't Ichthus weer
En vanavond ga ik fitnessen met familieleden
we hebben als familie 1 avond in de week een fitnessruimte gehuurd....
vanavond ga ik in elk geval met 3 zussen en een stel neven en nichten
helaas is het precies op de catechisatieavond van mijn eigen kinderen; maar een andere avond kon het niet.
Maar vooruit; voor mij is het i.e.g. goed....
(wat trek je eigenlijk aan bij zoiets???)
En vanavond ga ik fitnessen met familieleden

helaas is het precies op de catechisatieavond van mijn eigen kinderen; maar een andere avond kon het niet.
Een legginghelma schreef:

Een fitness of joggingbroek, met een t-shirthelma schreef:sterkte Jo!!
En vanavond ga ik fitnessen met familieleden![]()

Vandaag weer proberen te werken. Alhoewel de ontsteking niet weg is de pijn toch wel vrijwel weg! Vanmorgen nog 'zieken'bezoek gehad van de collega/jobcoach, die tevens een nieuwe collega jobcoach kwam voorstellen, die vandaag met hem meeliep. Hij hoopt voor onze organisatie te gaan 'pionieren' in Noord-Nederland.
Vooral veel wassen
en strijken

en strijken

Wat ouderwetschOrchidee schreef:Vooral veel wassen
en strijken

Ik doe gewoon elke nacht een draai, kom ik er ook

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Is niet speciaal op maandag hoor, maar kwam nu een keer zo uitMara schreef:Wat ouderwetschOrchidee schreef:Vooral veel wassen
en strijkenMaandag = wasdag
![]()
Ik doe gewoon elke nacht een draai, kom ik er ook