Veel wassen laten draaien, veel, heel veel gestreken.
2 slaapkamers helemaal uitgeboend...
En nu : na gedane arbeid is het goed rusten

Middelburg.....Orchidee schreef:Het ligt er maar aan waar in Zeelandalbion schreef:MarthaMartha schreef:bruiloft.... helemaal in Zeeland
Een fijne dag gewenst ondanks (denk ik) de regen! Snap je nu waarom ik Woudenberg zo'n eind vind?
Dat was gisteren hoor, zoon van Helma trouwde....Zacheüs schreef:Fijne dag MM!
Ik ga straks met een gemeentelid het vrijwilligerswerk voor het aankomende seizoen bespreken, dan nog boodschappen doen en vanavond bijbelkring.
Zachea
We hoeven niet alles te weten, hoor.MarthaMartha schreef:Dat was gisteren hoor, zoon van Helma trouwde....Zacheüs schreef:Fijne dag MM!
Ik ga straks met een gemeentelid het vrijwilligerswerk voor het aankomende seizoen bespreken, dan nog boodschappen doen en vanavond bijbelkring.
Zachea
Nu ga ik vandaag vooral bijslapen.....
thnx!! Het was heerlijk om M&M er de hele dag bij te hebbenJolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!MarthaMartha schreef:bruiloft.... helemaal in Zeeland
Geldt ookvoor Helma! Een hele goede en fijne dag toegewenst!
Het was ook super.helma schreef:thnx!! Het was heerlijk om M&M er de hele dag bij te hebbenJolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!MarthaMartha schreef:bruiloft.... helemaal in Zeeland
zsm.... of had je het niet tegen mijMarthaMartha schreef:Het was ook super.helma schreef:thnx!! Het was heerlijk om M&M er de hele dag bij te hebbenJolandaOudshoorn schreef:Geniet ervan!MarthaMartha schreef:bruiloft.... helemaal in Zeeland
Wanneer kletsen we na?
Ach... ik weet hetMarthaMartha schreef:leukerd!