Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Op bezoek bij een vriendin / collega en haar man, in het schitterende Boskoop. (tenminste dat hoop ik, ben er nog nooit geweest
)

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Doe de groeten aan m'n oom en tante, nicht en nevenMarnix schreef:Op bezoek bij een vriendin / collega en haar man, in het schitterende Boskoop. (tenminste dat hoop ik, ben er nog nooit geweest)

Ze hebben een boomkwekerij...
Al zegt dat niets, want het wemelt er daar van

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Plinten leggen, slaapkamer na behangen weer inruimen, 34 emails beantwoorden en proberen wat te ontspannen... 

Vandaag voor het huis het onkruid eruit, aanvegen en van het schilderwerk laatst de verfrestjes van de deurruitjes krabben.
Nog 2 nachtjes slapen dan gaat de bruidegom het ouderlijk huis verlaten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Vandaag voor het huis het onkruid eruit, aanvegen en van het schilderwerk laatst de verfrestjes van de deurruitjes krabben.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Kwestie van tussen de druppels door werken. En de regen komt niet tegen de voordeur aan én hij draait naar binnen dus met het schoonmaken van die ruitjes sta ik zeker droog.Orchidee schreef:Lourens schreef:Vandaag voor het huis het onkruid eruit, aanvegen en van het schilderwerk laatst de verfrestjes van de deurruitjes krabben.
Nog 2 nachtjes slapen dan gaat de bruidegom het ouderlijk huis verlaten.is het bij jullie droog dan
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Vanmorgen opnieuw naar de huisarts geweest, moest toch worden doorverwezen naar het ziekenhuis. Op de eerste hulp geweest en o.a. een echo moeten maken, wat vermoedens bevestigen. Het viel nog mee het bleef bij een hardnekkige ontsteking, hierdoor heb ik wel erg veel pijn en ik kan voor beide werkgevers deze in ieder geval geen werk doen. Antibiotica gekregen. Volgende week moet ik dan weer langs in het ziekenhuis. Hopen dat het dan(zo goed als over is). Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen, daar kom je op bepaalde momenten pas achter als je het niet kan. Bv.schoenen aantrekken gaat wel erg lastig.
ik dacht al, er liep een vreemde postbode in je wijk. Beterschap!Gijs83 schreef:Vanmorgen opnieuw naar de huisarts geweest, moest toch worden doorverwezen naar het ziekenhuis. Op de eerste hulp geweest en o.a. een echo moeten maken, wat vermoedens bevestigen. Het viel nog mee het bleef bij een hardnekkige ontsteking, hierdoor heb ik wel erg veel pijn en ik kan voor beide werkgevers deze in ieder geval geen werk doen. Antibiotica gekregen. Volgende week moet ik dan weer langs in het ziekenhuis. Hopen dat het dan(zo goed als over is). Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen, daar kom je op bepaalde momenten pas achter als je het niet kan. Bv.schoenen aantrekken gaat wel erg lastig.
~~Soli Deo Gloria~~
Gijs, van harte beterschap!Gijs83 schreef:Vanmorgen opnieuw naar de huisarts geweest, moest toch worden doorverwezen naar het ziekenhuis. Op de eerste hulp geweest en o.a. een echo moeten maken, wat vermoedens bevestigen. Het viel nog mee het bleef bij een hardnekkige ontsteking, hierdoor heb ik wel erg veel pijn en ik kan voor beide werkgevers deze in ieder geval geen werk doen. Antibiotica gekregen. Volgende week moet ik dan weer langs in het ziekenhuis. Hopen dat het dan(zo goed als over is). Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen, daar kom je op bepaalde momenten pas achter als je het niet kan. Bv.schoenen aantrekken gaat wel erg lastig.
Gijs:Gijs83 schreef:Vanmorgen opnieuw naar de huisarts geweest, moest toch worden doorverwezen naar het ziekenhuis. Op de eerste hulp geweest en o.a. een echo moeten maken, wat vermoedens bevestigen. Het viel nog mee het bleef bij een hardnekkige ontsteking, hierdoor heb ik wel erg veel pijn en ik kan voor beide werkgevers deze in ieder geval geen werk doen. Antibiotica gekregen. Volgende week moet ik dan weer langs in het ziekenhuis. Hopen dat het dan(zo goed als over is). Ik heb vooral moeite met bepaalde bewegingen, daar kom je op bepaalde momenten pas achter als je het niet kan. Bv.schoenen aantrekken gaat wel erg lastig.

Gijs: veel sterkte ! Hopelijk slaat a.b. aan.
Orchidee: is je keel al beter ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
M'n keel gaat al wat beter, maar nu zit m'n hoofd dicht...het vervolg zeg maarMara schreef:Gijs: veel sterkte ! Hopelijk slaat a.b. aan.

O ja, als je neus gaat lopen, wordt je keel meest minder.
Ik weet niet wat nu erger is
Ik weet niet wat nu erger is

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gijs, beterschap gewenst!
Voordeel is dat je lekker veel leesvoer in kan halen en ons daar deelgenoot van kan maken.
Voordeel is dat je lekker veel leesvoer in kan halen en ons daar deelgenoot van kan maken.
Vandaag nog niet aan toe gekomen, maar t/m het weekend zal ik daar zeker meer tijd voor hebben!jvdg schreef:Gijs, beterschap gewenst!