Klopt helemaal, gewoon poeder.helma schreef:Sun; poeder. Echt.
Mijn man is hier de afwasmachineman en die kan het weten
En het zout en glansspoelmiddel toevoegen.
't Is nog goedkoper ook.
Klopt helemaal, gewoon poeder.helma schreef:Sun; poeder. Echt.
Mijn man is hier de afwasmachineman en die kan het weten
Je vaat voorspoelenhelma schreef:je vaat voorspoelenMarthaMartha schreef:van het "soort zand" dat in mijn kopjes en glazen zit als ze uit de vaatwasmachine komen....
Wat kun je er aan doen? zeef al leeggemaakt, zout bijgevuld.... maar het blijft zo...
Sun gebruiken
gewoon huisvrouw worden.Ria schreef:Ik baal van het huiswerk!![]()
Kinderarbeid!:barbare
Zullen we nog maar niet doen he? Beetje te jong.Joannah schreef:gewoon huisvrouw worden.Ria schreef:Ik baal van het huiswerk!![]()
Kinderarbeid!:barbare
ach... ze bijten niet...Ichtus schreef:muizen in huis
gezellig!Ichtus schreef:muizen in huis
Poes nemenIchtus schreef:muizen in huis
Onze kat nam een muis naar binnen, laat hem vervolgens los om zich te goed te doen aan zijn bak met eten. Mijn man de muis met veel moeite naar buiten geloosd heeft en de kat er alleen maar naar keek (net of het verlegen wasMara schreef:Poes nemenIchtus schreef:muizen in huis![]()
Alhoewel, 1 van onze katten kwam vorig jaar met een muisje naar huis en liet hem los.
We hebben hem 4 dagen van de ene kast naar de andere zien lopen, achter de computer zat hij soms.
Opeens was hij weg, niet meer gevonden, het was zo schattig. Een muis die ons allemaal + de katten, te slim af was
Je mag ze ook wel overnemen hoor, geen probleemhelma schreef:gezellig!Ichtus schreef:muizen in huis
Wij hebben ook last van muizen. PC muizenIchtus schreef:Je mag ze ook wel overnemen hoor, geen probleemhelma schreef:gezellig!Ichtus schreef:muizen in huis
Ik leef met je mee, heb "vroegaaaaaaeeeeeeeerrr" toen ik nog jong en onervaren was hetzelfde meegemaaktZita schreef:Ik baal van autoverkopers die denken dat vrouwen sukkels zijn of dat je niet fatsoenlijk hoeft te zijn.
proefrit 1: auto was piekfijn, doch in de garage van mijn eigen monteur bleek het een roestbak te zijn. Bovendien was er een groot ongeluk mee geweest, en was de boel daarna niet goed aan elkaar gelast. En de remmen waren op alle fronten mankerende. En die verkoper bleef ontkennen.
proefrit 2: auto is piekfijn. Gisteren geweest om te kijken. Proefrit mevrouw? Geen probleem. Even langs uw eigen garage? Natuurlijk, moet u altijd doen. Mocht intussen iemand anders belangstelling hebben, dan bel ik u. En een paar uur later belt meneer dat 'zijn collega' de auto helaas verkocht heeft. Ja hoor. Tuurlijk. 't Stond er bol van de collega's, dat zag je zo. En natuurlijk had hij nog wel een andere auto voor me, met zes keer zoveel kilometers op de teller. En maar een boel beetje duurder.
In alle grimmigheid en ergernis (zit ook nog eens een dagje ziek thuis) werp ik mij nu weer op autotrader.nl. Autoverkopers aller landen, hoed u.