Formatie 2010
Re: Formatie 2010
Mensen, ophouden met sneren te geven. Anders gaat topic dicht.
Dit is een prima topic. Het gaat over een actueel onderwerp en de meningen zijn verdeeld.
Het zou me spijten als dit dicht ging om persoonlijke redenen.
En het is ook nog zowat het enige draadje wat van begin tot eind on-topic is!
Het zou me spijten als dit dicht ging om persoonlijke redenen.
En het is ook nog zowat het enige draadje wat van begin tot eind on-topic is!
Als het onwaar is, hoor ik dat natuurlijk graag.Rijssen schreef:discriminerende grondbeginselen van de PVV, typich weer zo'n (s)links verwijd.
De PVV wil onderscheid maken op basis van afkomst en / of religie, terwijl daar geen enkele rechtvaardigingsgrond aan vooraf gaat.
Ik vroeg me af of je wel eens het partij-programma van de PVV hebt gelezen?
Geen ruzie mensen. SGP ontkent bericht over gedoogsteun. Zie RD-site.
Dan moet het Marianne Thieme zijn. Die heeft er ook 2.
Kees van der Staay had ook al iets dergelijks getwitterd ja.refo schreef:Geen ruzie mensen. SGP ontkent bericht over gedoogsteun. Zie RD-site.
Solipsis schreef:Als het onwaar is, hoor ik dat natuurlijk graag.Rijssen schreef:discriminerende grondbeginselen van de PVV, typich weer zo'n (s)links verwijd.
De PVV wil onderscheid maken op basis van afkomst en / of religie, terwijl daar geen enkele rechtvaardigingsgrond aan vooraf gaat.
Ik vroeg me af of je wel eens het partij-programma van de PVV hebt gelezen?
Het partij progamma heb ik wel gelezen, als je even een beetje zoekt op dit forum dan zie je het wel.
En de etnische registratie, iets wat de PVDA al in de praktijk gebruikt heeft in Rotjeknor.
En het valt je niet op dat de focus daarbij sterk ligt op 2 bekende discriminatie gronden? Afkomst en geloof.Rijssen schreef: Het partij progamma heb ik wel gelezen, als je even een beetje zoekt op dit forum dan zie je het wel.
Wat voor een partij als de PvdA erg opmerkelijk is (Job Cohen > thee). Maar goed, zolang ze daarmee maar geen onderscheid maken in het verstrekken van uitkeringen bijvoorbeeld.En de etnische registratie, iets wat de PVDA al in de praktijk gebruikt heeft in Rotjeknor.
De SGP heeft ook discriminerende grondbeginselen, en terecht! Art. 1 van de grondwet is wat mij betreft niet heilig.Solipsis schreef:Wat nog meer in het nadeel van de SGP pleit, gezien de discriminerende grondbeginselen van de PVV.Rijssen schreef:Zo heulen met de vijand is het niet, In het verleden was de SGP de fractie die het vaakst met moties van de PVV meestemde.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
In welke situaties is discriminatie geoorloofd dan volgens jou?Luther schreef:De SGP heeft ook discriminerende grondbeginselen, en terecht! Art. 1 van de grondwet is wat mij betreft niet heilig.
CDA heef thaar zwakste kant laten zien. De partij is ten dode opgeschreven in komende verkiezingen. Hun enige redding nu is een fatsoenlijk regeerakkoord. Als dat op niets uitloopt zie ik het somber in voor de zo de wind waait waait mijn groene jasje partij.
Die vraag mag Luther beantwoorden, maar volgens mij is discriminatie: onderscheid maken in gelijke situaties.Solipsis schreef:In welke situaties is discriminatie geoorloofd dan volgens jou?Luther schreef:De SGP heeft ook discriminerende grondbeginselen, en terecht! Art. 1 van de grondwet is wat mij betreft niet heilig.
Als je stelt dat situaties niet gelijk zijn, zou het ook geen discriminatie meer zijn.
A Knevel twittert net: moet hele uitzending omgooien, formatie is geklapt ! 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Bonny
- Contacteer:
Klopt. Opstelten werkt aan zijn eindverslag en gaat naar de koningin
The Groom's still waiting at the altar
het plan van Rutte klinkt goed.
Overigens snap ik niet helemaal waarom een gedoogsteunpartij als de PVV zo'n grote rol heeft moeten spelen in de coalitieonderhandelingen. Van de coalitie zou PVV toch geen deel uitmaken. In dat geval had SGP er ook wel bij mogen zitten.
Overigens snap ik niet helemaal waarom een gedoogsteunpartij als de PVV zo'n grote rol heeft moeten spelen in de coalitieonderhandelingen. Van de coalitie zou PVV toch geen deel uitmaken. In dat geval had SGP er ook wel bij mogen zitten.
- Bonny
- Contacteer:
Je moet er we zeker van zijn dat 76 parlementariërs de coalitie steunen, ook al levert 1 fractie geen bewindslieden.Zita schreef:het plan van Rutte klinkt goed.
The Groom's still waiting at the altar