Wat doen we vandaag ? [6]

Marnix

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Marnix »

tukkertje schreef:Vanavond naar de derby in de topklase : Excelsior'31 - HHC Hardenberg
En, hoe was de uitslag?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

refo schreef:
tukkertje schreef:Vanavond naar de derby in de topklase : Excelsior'31 - HHC Hardenberg
Aanhangers van '1931' tegen een hersteld hervormde club? Is dat een combisynode?
"1931" heeft gewonnen las ik vanmorgen in de krant... Alhoewel de herstel hervormden het 1e doelpunt maakten :)
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Gijs83 schreef:
refo schreef:
Aanhangers van '1931' tegen een hersteld hervormde club? Is dat een combisynode?
"1931" heeft gewonnen las ik vanmorgen in de krant... Alhoewel de herstel hervormden het 1e doelpunt maakten :)
gescoord door de rechtsbuitenverband zeker? :hum
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)
Zelf heb ik om 20.00 een vergadering. Aangezien mijn man er niet is deze week (werk) wordt het nog spannend of ik het ga redden. Gelukkig passen opa en oma op, dus kan ik hem gewoon "afgeven" na de training.
Dus ik ga zo maar het eten alvast voorbereiden, alle spullen voor de vergaedring alvast in mijn auto leggen, douchen en omkleden, zodat ik ik tussen het voetbalveld en het Stoplicht weinig meer kan vergeten.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lourens

Bericht door Lourens »

Vandaag met een team de presentatie van ons werk voorbereid.
Zelfs mijn afdelingschef die vandaag hoorde dat ik ermee bezig was belde net op met de vraag hoe het ging.

Morgen spannende dag dus, naar Ossendrecht en de beelden tonen en het verhaal doen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)
Zelf heb ik om 20.00 een vergadering. Aangezien mijn man er niet is deze week (werk) wordt het nog spannend of ik het ga redden. Gelukkig passen opa en oma op, dus kan ik hem gewoon "afgeven" na de training.
Dus ik ga zo maar het eten alvast voorbereiden, alle spullen voor de vergaedring alvast in mijn auto leggen, douchen en omkleden, zodat ik ik tussen het voetbalveld en het Stoplicht weinig meer kan vergeten.
Wat heerlijk als je zo onbezorgd weg kan gaan !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Mara schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Mijn zoon moet van 18.30 tot 19.30 (wat vaak uitloppt naar 19.45) trainen (voetbal)
Wat heerlijk als je zo onbezorgd weg kan gaan !
Dat wel. Maar om zover te komen, is er wel het een en ander voorbereid ;)
Gelukkig passen opa en oma graag op :super
Ik weet, mijn Verlosser leeft
albion

Bericht door albion »

op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
Volgende week komt hij thuis en dan zal dat wel het eerste zijn waar hij naar gaat vragen.... :modo
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
helma

Bericht door helma »

al lekker wezen zwemmen met een vriendin
fijn met elkaar gepraat
wat is het toch een zegen om vrienden te mogen hebben :tilt
albion

Bericht door albion »

DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

albion schreef:op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
Volgende week komt hij thuis en dan zal dat wel het eerste zijn waar hij naar gaat vragen.... :modo
bel hem op, dan hoor je 'm wel, of staat ie uit?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha

albion schreef:DVD's bestellen: Fireproof en Bella.
fireproof is geweldig!! zou iedereen moeten zien!
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
albion schreef:op zoek naar de mobiele telefoon van zoonlief. We hebben het ergens neergelegd en ik weet echt niet meer waar.
bel hem op, dan hoor je 'm wel, of staat ie uit?
Ja de telefoon staat al heel lang uit, dus dat hielp niet, maar ik kreeg een helder ogenblik... pfffffff.
albion

Bericht door albion »

MarthaMartha schreef:
Ik kreeg een email van mijn nicht en die raadde mij de volgende DVD's aan. (2 vond ik even genoeg)
email schreef:
Films die ik en de kinderen erg mooi vinden zijn de films die door Sherwood Baptist Church zijn gemaakt.

Flywheel - gaat over een oneerlijke zakenman die tot inkeer komt, humoristisch!
Facing the Giants - gaat over een amerikaanse football coach die het allemaal tegenzit in het leven en dan besluit dat wat er ook gebeurt in zijn leven, of hij nu succes heeft of niet, of zijn team wint of niet, dat hij God zal prijzen. Aansprekelijk want gaat over jongelui.
Fireproof - heel erg mooi! Ik denk dat je die zelf ook wel mooi zal vinden.

En dan Bella waar ik ook weg van ben. Gaat over een meisje - een serveerster die zwanger raakt en dan overweegt abortus te plegen. Ze doet dat niet en het eindigt op een toch onverwachte en ontroerende noot. Het is een pro-life film.
MarthaMartha

albion schreef:
MarthaMartha schreef:
Ik kreeg een email van mijn nicht en die raadde mij de volgende DVD's aan. (2 vond ik even genoeg)
email schreef:
Films die ik en de kinderen erg mooi vinden zijn de films die door Sherwood Baptist Church zijn gemaakt.

Flywheel - gaat over een oneerlijke zakenman die tot inkeer komt, humoristisch!
Facing the Giants - gaat over een amerikaanse football coach die het allemaal tegenzit in het leven en dan besluit dat wat er ook gebeurt in zijn leven, of hij nu succes heeft of niet, of zijn team wint of niet, dat hij God zal prijzen. Aansprekelijk want gaat over jongelui.
Fireproof - heel erg mooi! Ik denk dat je die zelf ook wel mooi zal vinden.

En dan Bella waar ik ook weg van ben. Gaat over een meisje - een serveerster die zwanger raakt en dan overweegt abortus te plegen. Ze doet dat niet en het eindigt op een toch onverwachte en ontroerende noot. Het is een pro-life film.
Bella ken ik niet, die facing the giants willen wij ook nog een keer zien. Flywheel is leuk, humoristisch, beetje gezocht wel, beetje echt nep, maar wel met goede lessen. Soms heb je 't gevoel dat het erg makkelijk gaat, maar juist dan komt er wel weer even tegenslag... best leuk ja! maar fireproof is beter!
Gesloten