Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Het is nu toch droog ?
Alleen in het Oosten en Noord Oosten zijn er buien volgens buienradar.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
vergeet niet het gras water te gevenMarthaMartha schreef:
en hoe het er nu uitziet wil je helemaal niet weten....
maar we kunnen een soort niet meer terug, matjes zijn besteld en gestoken, moeten er voor morgenavond in...

Ik kan me er iets bij voorstellen. Het is geen optie om de matjes in de regen te leggen en dan ma avond te leggen? (Als het waterpeil gedaald is)MarthaMartha schreef: en hoe het er nu uitziet wil je helemaal niet weten....
maar we kunnen een soort niet meer terug, matjes zijn besteld en gestoken, moeten er voor morgenavond in...
Ik zag net je onderschrift, maar dat zou ik dus NU niet toepassen. ........... getuige de waterstand in jullie tuin.
Je wilt niet weten wat voor bui er net over kwam.Mara schreef:Het is nu toch droog ?
Ik zou eigenlijk wel een paar foto's willen zien van een ploeterende Demo, verzakt in de bagger..
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Zucht. Voordat ik wegging nog even op de site gekeken naar de beschikbaarheid. Wilde naar Amersfoort gaan, maar daar wassie niet meer op voorraad. In Duiven wel, kom ik daar: op. BalenIchtus schreef:Vanmiddag even naar de Ikea voor een boekenkastje. Ben het zat om overal wat te hebben slingeren.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
Hij ligt inmiddels in bed, ziek....Gian schreef:Ik zou eigenlijk wel een paar foto's willen zien van een ploeterende Demo, verzakt in de bagger..
Het gras ligt erin... nu mag het wel regenen voorlopig, scheelt veel sproeiwerk....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
NAS geïnstalleerd, netwerk op orde gebracht. Nu nog even een printertje erin hangen en dan moet het zijn zoals ik het wil. (O nee, hosting van m'n site nog regelen.) 

gemeentedag achter de rug
Geweldig!!
maar nu eerst een warm bad
even al het vet afspoelen
Geweldig!!
maar nu eerst een warm bad
even al het vet afspoelen

Volgende week kun je ook nog. Ik heb vanmiddag weer met hamsterkranten gestrooid...Orchidee schreef:Vanmorgen: wat huishoudelijke klussen gedaan.
Zo meteen HAMSTEREN
Vanmiddag even lekker "eruit"
Het reclamemannetje van de radio had het er ook al overOrchidee schreef:Vanmorgen: wat huishoudelijke klussen gedaan.
Zo meteen HAMSTEREN
Vanmiddag even lekker "eruit"

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
moest werken.. bij een feestweek.. Wat een zondag
Ik heb ze allemaal voorbij zien komen Xander de Buisonje, van Velzen, Walter Kroes, Peter Beense, drie j's, Harry Slinger.
Wij zijn dan weliswaar niet voor het feest zelf maar voor de openbare orde in de omgeving. Maar het was zulk slecht weer dat we regelmatig even gingen schuilen en dan sta je daar dan.. en dan zie je dat allemaal gebeuren.
Maar toch, als ik daar dan zo sta denk ik toch ook vaak aan.. wat zou God meer verdriet doen.. op zondag zo'n hossende ongedoopte menigte of een gedoopte onbekeerlijke gemeente die al jaren twee keer op een zondag naar de kerk gaat.
Het was voornamelijk Jeruzalem die hij al zo vaak bijeen had willen vergaderen en die niet wilden, waar hij zo verdriet van had. Of is dit heel raar gedacht?

Ik heb ze allemaal voorbij zien komen Xander de Buisonje, van Velzen, Walter Kroes, Peter Beense, drie j's, Harry Slinger.
Wij zijn dan weliswaar niet voor het feest zelf maar voor de openbare orde in de omgeving. Maar het was zulk slecht weer dat we regelmatig even gingen schuilen en dan sta je daar dan.. en dan zie je dat allemaal gebeuren.
Maar toch, als ik daar dan zo sta denk ik toch ook vaak aan.. wat zou God meer verdriet doen.. op zondag zo'n hossende ongedoopte menigte of een gedoopte onbekeerlijke gemeente die al jaren twee keer op een zondag naar de kerk gaat.
Het was voornamelijk Jeruzalem die hij al zo vaak bijeen had willen vergaderen en die niet wilden, waar hij zo verdriet van had. Of is dit heel raar gedacht?
Nee, BJD, ik begrijp je posting van A tot Z, en ben het er helemaal mee eens.BJD schreef:moest werken.. bij een feestweek.. Wat een zondag![]()
'Wij" reformatorischen zijn geen haar beter, en mijn kerkgang zonder het verlangen naar het reine Evangelie, maakt niet dat wij ons beter kunnen voelen.
Wel moet er dankbaarheid zijn dat wij onverdiend uit genade, dat Evangelie mogen horen.
Maar als we dat afwijzen.....
Ik hoef het niet in te vullen.
-
Van harte beterschap!MarthaMartha schreef:Hij ligt inmiddels in bed, ziek....Gian schreef:Ik zou eigenlijk wel een paar foto's willen zien van een ploeterende Demo, verzakt in de bagger..
Het gras ligt erin... nu mag het wel regenen voorlopig, scheelt veel sproeiwerk....
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Naar Heerenveen vanavond voor nieuwe skeelers voor mijn dochter