helma schreef:vanavond kerkdienst; Ds Pronk
Mara schreef:Uh, oud ger gem ?
Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
wat doet dat er eigenlijk toe
Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentesGijs83 schreef:Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
en het was erg de moeite waard vanavond!Orchidee schreef:Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentesGijs83 schreef:Ds.Pronk is toch officieel geen HHK-predikant? Helma bezoekt de weekdiensten van een groep rondom Ds.Pronk in Veenendaal. Ik weet eigenlijk niet of die groep een naam heeft.Orchidee schreef:Mara schreef:Uh, oud ger gem ?HHK, mag dat ook
Orchidee schreef: Nee hij is niet een "officieel" HHK predikant, maar sinds vorig jaar wel volwaardig lid van onze HHK gemeente, en hij mag ook "officieel" predikbeurten invullen in diverse HHK gemeentes
helma schreef: en het was erg de moeite waard vanavond!
Het volgen van Christus
1. radicaal
2. volkomen
3. getrouw
als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
Straks de korte broek aan en verder met schilderwerkzaamheden aan het huis.
nog 3 weken te gaan
Het is hier al een 20-jarenplan geloof ik.JolandaOudshoorn schreef:als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
nog 3 weken te gaan
Lourens schreef:Het is hier al een 20-jarenplan geloof ik.JolandaOudshoorn schreef:als je nog tijd over hebt... hier mag ook nog wel het een en ander geschilderd wordenLourens schreef:Nu een heerlijk ontbijtje met een bak koffie.
nog 3 weken te gaan