Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
mensen die geen antwoord geven op een PB.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Je geeft toch geen aanleiding?Ichtus schreef:Gluurders...

Je hebt mij nog nooit GePeeBeet, dus voel me niet aangesproken.huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.
En laten we dat zo maar houden.

Niet dat ik weet....jvdg schreef:Je geeft toch geen aanleiding?Ichtus schreef:Gluurders...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik PB niet met gelijkgezindenjvdg schreef:Je hebt mij nog nooit GePeeBeet, dus voel me niet aangesproken.huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.
En laten we dat zo maar houden.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Heb je wel em wel verzonden? Ik heb niks gekregen namelijk...huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Van postings door forummers die het allemaal zo goed weten, en niet lijken te twijfelen aan hun eigen standpunten.
Zowel ter linker als ter rechter zijde.
- JolandaOudshoorn
Op een forum doen de meesten zich stelliger voor dan zij in werkelijkheid zijn. Dat merk je als je ze in het echt ontmoet.jvdg schreef:Van postings door forummers die het allemaal zo goed weten, en niet lijken te twijfelen aan hun eigen standpunten.
Maar het kan inderdaad wel eens intimiderend overkomen, dus het kan geen kwaad om daar eens over na te denken.
Overigens betrek ik bovenstaande in de eerste plaats op mijzelf, ik weet dat ik ook zelfverzekerder overkom dan ik in werkelijkheid ben/voel.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zolang je dit maar niet als onderschrift hebt, vind ik het al gauw best:JolandaOudshoorn schreef:Op een forum doen de meesten zich stelliger voor dan zij in werkelijkheid zijn. Dat merk je als je ze in het echt ontmoet.jvdg schreef:Van postings door forummers die het allemaal zo goed weten, en niet lijken te twijfelen aan hun eigen standpunten.
Maar het kan inderdaad wel eens intimiderend overkomen, dus het kan geen kwaad om daar eens over na te denken.
Overigens betrek ik bovenstaande in de eerste plaats op mijzelf, ik weet dat ik ook zelfverzekerder overkom dan ik in werkelijkheid ben/voel.
Het grootste deel van de mensen is als de zwijnen, die de eikels eten en de ogen niet opheffen naar de boom die ze draagt. Deze mensen slokken de goederen van de wereld in, maar heffen hun hart en gedachten nooit op tot Diegene Die ze geschapen heeft. Eduart Marmet
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
En waarom niet? Het is maar een citaat van iemand. En er zit nog veel waarheid in ook. Of wilde je zeggen dat de meeste mensen wel aan hun schepper denken?refo schreef:Zolang je dit maar niet als onderschrift hebt, vind ik het al gauw best:JolandaOudshoorn schreef:Op een forum doen de meesten zich stelliger voor dan zij in werkelijkheid zijn. Dat merk je als je ze in het echt ontmoet.jvdg schreef:Van postings door forummers die het allemaal zo goed weten, en niet lijken te twijfelen aan hun eigen standpunten.
Het grootste deel van de mensen is als de zwijnen, die de eikels eten en de ogen niet opheffen naar de boom die ze draagt. Deze mensen slokken de goederen van de wereld in, maar heffen hun hart en gedachten nooit op tot Diegene Die ze geschapen heeft. Eduart Marmet
Niets is wat het lijktjvdg schreef:Van postings door forummers die het allemaal zo goed weten, en niet lijken te twijfelen aan hun eigen standpunten.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja daar kan ik ook van balen.huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.
Ik antwoord altijd meteen. Kijk ook altijd op mn mail en hierboven.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Je hoeft toch niet altijd a la de minute te reageren, soms heb je gewoon even tijd nodig om ergens over na te denkenMara schreef:Ja daar kan ik ook van balen.huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
zo is dat !!!Orchidee schreef:Je hoeft toch niet altijd a la de minute te reageren, soms heb je gewoon even tijd nodig om ergens over na te denkenMara schreef:Ja daar kan ik ook van balen.huisman schreef:mensen die geen antwoord geven op een PB.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....