hi,hi, dan woon je vast niet bij mij om de hoekSchemerlichtje schreef:Gisteren en vannacht bij ons ook...maar nu lijkt het wel lenteOrchidee schreef:Het lijkt hier wel herfst

hi,hi, dan woon je vast niet bij mij om de hoekSchemerlichtje schreef:Gisteren en vannacht bij ons ook...maar nu lijkt het wel lenteOrchidee schreef:Het lijkt hier wel herfst
ik denk ook niet dat ik bij je om de hoek woontOrchidee schreef:hi,hi, dan woon je vast niet bij mij om de hoekSchemerlichtje schreef:Gisteren en vannacht bij ons ook...maar nu lijkt het wel lenteOrchidee schreef:Het lijkt hier wel herfst
daar wordt je ook niet vrolijk van...Orchidee schreef:
Meer dan een plens was dat zeg. Ik had de donkere lucht al zien aankomen. Dus toen het iets begon te sputteren trok mij regenpak aan. Bij het 3e huis moesten ik maken dat ik onder de carport kwam. Daar heb ik een mooie tijd gestaan! Toen wolkbreuk(want dat kon je het volgens mij wel noemen) over was verder gegaan. Het water kwam massaal de afdalende Karel Doormanstraat afstromen. Paar foto's met mijn mobiel gemaakt. Bij de fiets gekomen stond letterlijk de halve Kaempe blank! De straat die ik nog moest(Trompstraat) was juist bijna geen water te bekennen(is ook aflopend). Lijkt me dat het hele waterprobleem in Rijssen nog niet is opgelost. Gezien de reacties ook uit de buurt.Hendrikus schreef:plensregen
Lassie schreef:ds. Visser/Visscher (?) van de gemgem.
helma schreef:Lassie schreef:ds. Visser/Visscher (?) van de gemgem.
wauw!! je hebt toch wel even gezwaaid?!
Een brede grijns zet hij dan zeker...Lassie schreef:helma schreef:Lassie schreef:ds. Visser/Visscher (?) van de gemgem.
wauw!! je hebt toch wel even gezwaaid?!
tuuuurlijk, hij komt met regelmaat langs en we zijn dikke vrienden (als het gaat om zwaaien)![]()
Hier is happenning van de jewelste. De fietstunnel bij ons in de straat stond bij tot de nok toe vol met water. Die zijn ze nu aan het leegpompen. Brandweer Nijverdal is daar mee bezig. Verder veel ramptoeristen!refoma schreef:Een heleboel water.... 90 mm gevallen en volgens Buienradar zijn we er nog niet.... Veel wateroverlast op ons bedrijf en bij de buren.