Wat doen we vandaag ? [6]

Zita
Moderator

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Zita »

ik deed vandaag niet zo gek veel. Volgende week maar weer echt opstarten.
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Vanavond ( zondagavond ) samen met de Presbyterians een Potluck en zangavond in hun kerk als inleiding van onze vakantie bijbelweek. Die ziet er wel iets anders uit als in Nederland! Het word 'savonds gehouden! Van 5.30 pm tot 8.00 pm. Eerst eten we samen en daarna is er een programma voor de kinderen en een voor de ouders. De gemeente is nogal uitgestrekt - groter dan de provincie Utrecht, dus je brengt niet even je kinderen en haalt ze later weer!!
De bedoeling is dezewek zoveel mogelijk samen te eten en de kinderen en ouders hebben daarna hun programma,

Hou trouwens vol daar in Nederland- ik kreeg van 2 familieleden - moeders van jonge kinderen - te horen dat ze toch weer naar de kerk gingen! En echt om de vakantie bijbelweek! Dus jullie hebben invloed!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Wassen, eten alvast klaarmaken, bezoek ontvangen en misschien nog even in de tuin werken.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
klitse

Bericht door klitse »

Werken. De vakantie is weer voorbij.
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
Lassie

Bericht door Lassie »

ik zou vandaag (moeten) werken maar m'n oppaskindje is ziek.

Ik ga er straks wel even langs, kan m'n vriendin even boodschappen doen.

De rest van de dag weet ik nog niet. Misschien ga ik heel veel schoonmaken en opruimen. Misschien andere zaken. We zien wel wat de dag ons brengt.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanmoren thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk van de post. Daarna nog een paar werkschoenen kopen en nog met wat andere schoenen naar de schoenmaker. Vanavond nog even orgelles.
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

opruimenopruimenopruimen, orienteren op een auto (hoe slecht is een ford k? ik vind ze er zo leuk uitzien), orienteren op een nieuwe mobiel, en als dat allemaal is gefikst, mag ik vanmiddag (of vanavond, of vannacht) nog lekker een poos naaien.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:opruimenopruimenopruimen, orienteren op een auto (hoe slecht is een ford k? ik vind ze er zo leuk uitzien), orienteren op een nieuwe mobiel, en als dat allemaal is gefikst, mag ik vanmiddag (of vanavond, of vannacht) nog lekker een poos naaien.
Hi,hi, leuk een Ford K..., ik weet daarvan alleen, dat ze op 1 of andere manier niet in de wasstraat kunnen, diverse mensen hier uit de woonplaats, hebben hier schade door ondervonden...
Mijn broer is al jaren autoverkoper bij de Ford, wist dat ook, maar verder weet ik niet of dat voor iedere wasstraat geld...
Maar alvast succes met uitzoeken!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
*girly*

Bericht door *girly* »

Dolblij zijn :huhu

Vanmorgen afspraken gemaakt voor de sleuteloverdracht van ONS huis...Whaaa wat klinkt dat goed :yahoo
Vanmiddag en vanav werken! (Als dat nog wil haha)
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

Orchidee schreef:
Zita schreef:opruimenopruimenopruimen, orienteren op een auto (hoe slecht is een ford k? ik vind ze er zo leuk uitzien), orienteren op een nieuwe mobiel, en als dat allemaal is gefikst, mag ik vanmiddag (of vanavond, of vannacht) nog lekker een poos naaien.
Hi,hi, leuk een Ford K..., ik weet daarvan alleen, dat ze op 1 of andere manier niet in de wasstraat kunnen, diverse mensen hier uit de woonplaats, hebben hier schade door ondervonden...
Mijn broer is al jaren autoverkoper bij de Ford, wist dat ook, maar verder weet ik niet of dat voor iedere wasstraat geld...
klopt het dat je met een ford ka zoveel reparaties hebt? (ook als je niet door de wasstraat gaat:) )
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Zita schreef:
Orchidee schreef:
klopt het dat je met een ford ka zoveel reparaties hebt? (ook als je niet door de wasstraat gaat:) )
Echt geen idee...wil het wel voor je vragen aan m'n broer.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
judith

Bericht door judith »

Weer feest. Broertje jarig.
Daarnet ff een paar belletjes gedaan voor mijn stage.
En nu spullen kopen..voor stage. Je moet toch wat om te koken hebben als je op jezelf woont. :slurp
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ria

Bericht door Ria »

Straks even douchen, en voor de rest zien we het wel weer... :)
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
hmprff

Bericht door hmprff »

vanochtend lekker uitgeslapen en een beetje gelezen
mn tas ingepakt en weer naar rotjeknor getogen
stond ik voor de deur, was er niemand thuis en mn sleutel zat ergens onderin mn tas...dus ik voor de deur mn halve tas leeggehaald om die sleutels te vinden... :bobo
zo ff boodschappen doen
dan 2 cakes bakken
opruimen, lezen
eten
1 cake naar de kerk brengen om de mensen die de kerk aant schoonmaken zijn een plezier te doen
vanavond bezoek
daarna naar mn bedje toe (en misschien nog ff op RF)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
helma

Bericht door helma »

vanavond koffiedrinken bij schoonzus en zwager in Meerkerk
daarna dochter ophalen bij vriendin in Sliedrecht
Gesloten