Wat doen we vandaag ? [6]

Orchidee

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Orchidee »

hmprff schreef:laatste dag VBW gehad. Dus na het verhaal was het Pannenkoekenfeest! (ik sta er nog versteld van dat er geen kinderen misselijk zijn geworden, gezien de grote hoeveelheden slagroom en snoep op de pannenkoeken).
Het was echt een bijzondere week, je leert die kinderen ook echt kennen.

Ik vind het zo leuk om te zien dat die stoere gasten van 11 of 12, zo zorgzaam zijn voor de kleintjes. En dat ze zo anders zijn dan ze lijken als je ze gewoon op straat tegenkomt.
:super
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lourens

Bericht door Lourens »

Na een kort sprintje kon ik de trein van een half uur eerder halen vanmorgen.
Dus ook een half uur eerder begonnen met werken en uiteraard ook een half uurtje eerder naar huis.

Even de dieren gevoederd en nu gewoon lekker op de bank.
Vanavond laat even mijn dochter van haar werk ophalen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

vandaag de laatste dingen afronden en een begin maken met de nieuwe start van het zondagschoolseizoen. Ook de voorbereidingen voor het winterseizoen komen weer in zicht. Zo zie je maar, voordat het ene is afgelopen, ben je alweer druk bezig met het volgende. Verder hebben we nog een verjaardag en moeten we op kraamvisite bij de buren. (verjaardag sla ik over, de kraam natuurlijk niet)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:vandaag de laatste dingen afronden en een begin maken met de nieuwe start van het zondagschoolseizoen. Ook de voorbereidingen voor het winterseizoen komen weer in zicht. Zo zie je maar, voordat het ene is afgelopen, ben je alweer druk bezig met het volgende. Verder hebben we nog een verjaardag en moeten we op kraamvisite bij de buren. (verjaardag sla ik over, de kraam natuurlijk niet)
Hoeveel kindjes heb jij onder je hoede ? (zondagsschool)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

Mara schreef:
JolandaOudshoorn schreef:vandaag de laatste dingen afronden en een begin maken met de nieuwe start van het zondagschoolseizoen. Ook de voorbereidingen voor het winterseizoen komen weer in zicht. Zo zie je maar, voordat het ene is afgelopen, ben je alweer druk bezig met het volgende. Verder hebben we nog een verjaardag en moeten we op kraamvisite bij de buren. (verjaardag sla ik over, de kraam natuurlijk niet)
Op de zondagschool niet zoveel, een stuk of 11. De kinderclub is wat meer, officieel ben ik ermee gestopt, maar wegens gebrek aan leidinggevenden ga ik waarschijnlijk toch nog een half jaartje nog meedraaien. Op de club hebben we zo'n 25 kinderen.
En afgelopen week had ik zo'n 195 kinderen onder mijn hoede :love
judith

Bericht door judith »

Vandaag mn vader jarig. Vanmorgen wat visite gehad - vanavond komt de rest.
En daarnet ben ik zelf ff naar het bos geweest...heerlijk relaxen, nadenken en genieten. :super
Nu maar douchen zo... en dan eten...en dan visite alweer.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ichtus

Bericht door Ichtus »

judith schreef:Vandaag mn vader jarig. Vanmorgen wat visite gehad - vanavond komt de rest.
En daarnet ben ik zelf ff naar het bos geweest...heerlijk relaxen, nadenken en genieten. :super
Gefeliciflapstaart :sorc
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mara

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:
Mara schreef:
Op de zondagschool niet zoveel, een stuk of 11. De kinderclub is wat meer, officieel ben ik ermee gestopt, maar wegens gebrek aan leidinggevenden ga ik waarschijnlijk toch nog een half jaartje nog meedraaien. Op de club hebben we zo'n 25 kinderen.
En afgelopen week had ik zo'n 195 kinderen onder mijn hoede :love
Ik vind 11 ook al best veel hoor.
So, 195, pffft, en moest de knoet er over (af en toe)? ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
JolandaOudshoorn

judith schreef:Vandaag mn vader jarig. Vanmorgen wat visite gehad - vanavond komt de rest.
gefeliciteerd! Hoe is het met zijn rug??
helaas kon ik afgelopen week geen fruitmandje brengen, mijn uitje naar jullie stad ging niet door.
JolandaOudshoorn

Mara schreef: Ik vind 11 ook al best veel hoor.
So, 195, pffft, en moest de knoet er over (af en toe)? ;)
Ik hoefde het niet alleen te doen. En ja, hier op het dorp sta ik bekend als een strenge juf ;)
Maar de knoet is niet nodig geweest.
judith

Bericht door judith »

JolandaOudshoorn schreef:
gefeliciteerd! Hoe is het met zijn rug??
helaas kon ik afgelopen week geen fruitmandje brengen, mijn uitje naar jullie stad ging niet door.
Dankje! Geefniet hoor ;)
Gaat iets beter...iets minder pijn gelukkig, maar natuurlijk voorzichtig blijven doen. En het kraakt ook een beetje zegt hij :fi :) maarjah.
Hetgaat al beter!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Vanmorgen naar IKEA geweest, en daar ons ontbijtje op :)
Vanmiddag stukje gefietst, en een bezoekje aan mijn moeder gebracht.
Nu ga ik het eten klaarmaken...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Vanavond orgelconcert Wim Magre.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

vanmorgen flink in huis aan de slag. Door de vbw is daar de afgelopen week niks van terecht gekomen. Een dochter van Helma heeft geholpen, dat was heerlijk!!
vanmiddag even uurtje plat en daarna hebben we heerlijk een eind door het bos gefietst, daarna bij het toekomstig huis van Helma's zoon geweest en door alle ramen gegluurd (prachtig huis!!!).
Thuis gegeten en nu op de bank hangen.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lourens

Bericht door Lourens »

De boodschappen.
Vanmiddag verf gehaald en de voordeur geverfd. Tevens een hekje wat ook nog in de voortuin moet komen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gesloten