Naar Blijdorp.
Even de andere kant op rijden en dan kan je mij zien, samen met mijn vriendin!Tiberius schreef:Wij gaan ook naar de dierentuin.
Naar Blijdorp.
Fijne dag.Tiberius schreef:Wij gaan ook naar de dierentuin.
Naar Blijdorp.
Dat is 't inderdaad. Dank!Tiberius schreef:Als het is waarvoor de meesten rond deze tijd weggaan, zou ik zeggen: fijne vakantie.
je bent nog steeds online... hup naar die dierentuin, anders is het de moeite niet meer....Tiberius schreef:Wij gaan ook naar de dierentuin.
Naar Blijdorp.
Je kan wel zien, dat jij een heel stel mannen aanstuurt op je werk.MarthaMartha schreef:je bent nog steeds online... hup naar die dierentuin, anders is het de moeite niet meer....Tiberius schreef:Wij gaan ook naar de dierentuin.
Naar Blijdorp.
Tiberius schreef:Je kan wel zien, dat jij een heel stel mannen aanstuurt op je werk.MarthaMartha schreef:je bent nog steeds online... hup naar die dierentuin, anders is het de moeite niet meer....Tiberius schreef:Wij gaan ook naar de dierentuin.
Naar Blijdorp.
en daarvoor was dat in onze gemeente ook al jaren de gewoonte...vlinder schreef:Klopt. Nu voor het 6e jaar toch?MarthaMartha schreef: