Wat doen we vandaag ? [6]

jvdg

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door jvdg »

tukkertje schreef:
Rijssen schreef:Uitslapen, stukje zwemmen in de zee, ontbijtje nemen, baantje zwemmen in zwembad, biertje drinken, lunch nuttigen, even in de zon liggen en boek lezen, weer biertje drinken, douchen, uit eten in de stad, en gezellig borrelen.

En dat 22 dagen lang@ http://www.havania.com/hotel.php?l=ned

Heee zoepert hahahaha. Hier idem. Net ontbijt achter de kiezen, zo naar het meer, beetje zwemmen, hengeltjes mee natuurlijk. Vanavond terasj pikken op de boulevard. Drink ter eehne op mie doar.
Denken jullie wel aan je lever?
Goede vakantie gewenst en ik hoop dat jullie meer zien dan alleen glasbodems en water. :hum
Mara

Bericht door Mara »

Elke dag drinken is ook een geregeld leven ;)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
albion

Bericht door albion »

albion schreef:Planning: Laden van de kast schoonmaken; strijken; het recept van oesterschelpje uitproberen :)
Wat is hier van terecht gekomen? Laden schoongemaakt en het recept uitgeprobeerd. De strijk moet nog gebeuren :fi
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

albion schreef:
albion schreef:Planning: Laden van de kast schoonmaken; strijken; het recept van oesterschelpje uitproberen :)
Wat is hier van terecht gekomen? Laden schoongemaakt en het recept uitgeprobeerd. De strijk moet nog gebeuren :fi
Ach, 't is vakantie.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

straks met de kinderen naar de dierentuin en daarna wat visspul kopen voor zoonlief.
vanavond echt wat gaan doen aan het huishouden: de stofzuiger moet er in ieder geval door!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

lekker uitgeslapen, bij oude meneer op de koffie, voor oude mevrouw naar de apotheek geweest en om brei-wol, nu ben ik thuis en heb 1 was klaar, jammer dat het steeds regent, ik kan binnen maar 1 was tegelijk drogen... misschien zaterdag beter. Straks even voor mijn werk aan de slag, lekker thuis.... en in elk geval nog wat strijken, boodschappen doen en het voorraam even lappen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Marnix

Bericht door Marnix »

Vanavond even winkelen met Joanne... Lampen en kleren... :)

Zaterdag met een vriendin en vriend naar Antwerpen. We moesten weer eens wat afspreken... ze gaan in September trouwen en hebben daar trouwringen gekocht. Die gaan we ophalen en dan gaan we gezellig Antwerpen in, rondkijken, eten en genieten van fijn Belgisch speciaalbier :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ab imo pectore

Bericht door Ab imo pectore »

De gave des onderscheids gewenst bij al die speciale bieren die ze daar hebben! Ik adviseer een Trappist. Rome heeft ook goede zaken voortgebracht...
Niets openbaart meer de verdorvenheid van het hart dan wanneer het geconfronteerd wordt met Hem die oneindig en eeuwig heilig is. (A.W. Pink)
Marnix

Bericht door Marnix »

Abdij / trappisten-bier is zeker niet verkeerd. Even een goede zaak vinden waar ze iets meer hebben dan de standaardbiertjes... Een lekkere Rochefort bijvoorbeeld.... :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Ab imo pectore

Bericht door Ab imo pectore »

Jij pleit dus voor een Lutherbier in plaats van Calvijnwijn? :haha
Niets openbaart meer de verdorvenheid van het hart dan wanneer het geconfronteerd wordt met Hem die oneindig en eeuwig heilig is. (A.W. Pink)
henriët

Bericht door henriët »

Vanmorgen eerst wat uitgeslapen, Jean moest nog even naar een klant.. zou op tijd terug zijn...
Ik zou nog even gaan strijken, daarna ontbijten en tegen die tijd zou Jean weer terug zijn en zouden we in gaan pakken.

Het werd anders......
De strijkbout begon ineens enorm te lekken.. allemaal roestwater... en wat bleek.. kapot, dus stoppen sloegen door, na wat getob kwam mn zwager t verhelpen en ik kon de strijkbout in de kliko doen... ( oh nooo ik wil dit en dit nog gestreken meenemen...nu ja, komt wel goed..)
Vervolgens zit ik aan het ontbijt.. staat er een heel lieve vriendin voor de deur. Kwam wat brengen ( wat ik had laten liggen, hoezo chaotisch Jet?? :slurp )
Maar het hele gezin zat in de auto.. dus ik zeg: "Joh, t is hier een heksenketel maar doe ff lekker een bakje mee'.
Vervolgens kwam na een half uur Jeanneman weer thuis.. ( 3 uur later dan gepland..:))
Enfin.. vrienden zijn weg, kids zijn even uitbesteed en paps en mams.. gaan snel inpakken.............
:garde :yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Vanmorgen heb ik voor het eerst van m'n leven een nieuwe broek gekocht zonder mijn vrouw, of mijn moeder erbij...:)

Ondertussen kon Käthe de boel voor de vakantie bij elkaar zoeken en parkeren in de kamer. (Het is niet handig als ik daar bij loop...;)

Zo meteen gaan we alles wat in de kamer verzameld is, de caravan in slepen. We zijn daar vanmiddag wel mee klaar.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Luther schreef:Vanmorgen heb ik voor het eerst van m'n leven een nieuwe broek gekocht zonder mijn vrouw, of mijn moeder erbij...:)
:oO :oO
:haha :haha
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

MarthaMartha schreef:
Luther schreef:Vanmorgen heb ik voor het eerst van m'n leven een nieuwe broek gekocht zonder mijn vrouw, of mijn moeder erbij...:)
Vertel eens wat je hiermee bedoelt?
jvdg

Bericht door jvdg »

Luther schreef:
MarthaMartha schreef:
Vertel eens wat je hiermee bedoelt?
:D

Overigens, een goede vakantie toegewenst!
Gesloten