Wat doen we vandaag ? [6]

Gijs83

Re: Wat doen we vandaag ? [6]

Bericht door Gijs83 »

Gian schreef:
Lourens schreef:Vanmiddag naar het Zandsculpturenfestival in Garderen geweest.
Was het mooi? We kwamen er langs vd week maar hadden eigenlijk wat anders in gedachte, dus zijn doorgereden.
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Her en der in de buurt van Garderen zie wel zandsculpturen zoals bij in ijssalon in Garderen.
Lourens

Bericht door Lourens »

Gian schreef:
Was het mooi? We kwamen er langs vd week maar hadden eigenlijk wat anders in gedachte, dus zijn doorgereden.
Het was wel mooi maar achteraf vond ik 7 Euro pp wel een hoop geld. Het is niet zo groot maar wel heel knap wat ze ervan gemaakt hebben.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gabrielle

Bericht door Gabrielle »

zoonlief kwam terug van een kamp,
dus dat betekende : wassen

alles nat in een tas gepropt, tjsa, dat ruik je........

inmiddels is het al weer gestreken en ligt het weer in de kast
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Lourens schreef:
Gian schreef:
Het was wel mooi maar achteraf vond ik 7 Euro pp wel een hoop geld. Het is niet zo groot maar wel heel knap wat ze ervan gemaakt hebben.
Laatst was ik er in de buurt en had ik wat tijd over. Dacht : laat ik eens bij die zandsculpturen gaan kijken. Kon er de auto niet eens kwijt, zó druk. En dat op een gewone vrijdagmiddag, nog vóór het vakantieseizoen. Nou ja, dan niet….
~~Soli Deo Gloria~~
albion

Bericht door albion »

Afspraak met de kliniek waar zoonlief in het begin van het jaar zo 'slecht' behandeld is. :sweat
Eigen tandarts met vakantie :fi
Afgelopen woensdag en donderdag bij hem geweest, maar de kies zweert nog steeds dus heeft hij niets anders
gedaan dan de kies opengemaakt, een penicilline kuur gegeven en gezegd dat ik aan de dokter moet vragen
om verlenging als het nog niet geholpen heeft. Het heeft duidelijk niet geholpen. Ik spoel met van alles en nog wat
(zout water, euchinaforce, kruidnageloplossing, met alcohol etc.). De dr helpt niet want dat is niet op zijn terrein.
Ik vraag wel om een verwijzing naar het ziekenhuis. Want ik zie het niet zo zitten als deze tandarts het moet doen.
Misschien doet hij het ook niet, want een zwerende kies trekken ze meestal niet.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Lourens

Bericht door Lourens »

Genieten van mijn laatste vakantiedag.
had nog een en ander wezen schilderen maar helaas, de regen zit even in de weg.
Maar wat andere klusjes zoeken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Een onverwachte morgeninvulling :nonnon , vanmiddag mijn schoonzus ontvangen :super , vanmiddag mijn man ophalen van zijn werk, eten klaarmaken en vanavond zomaar allerlei dingetjes :)
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

werken, vanavond lekker niks... (op het zoveelste bezoek aan de dierenarts na dan..)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

MarthaMartha schreef:werken, vanavond lekker niks... (op het zoveelste bezoek aan de dierenarts na dan..)
Wat moeten jullie met dierenarts? Hebben jullie ook nog beesten of was het poezen soms?
Lourens

Bericht door Lourens »

@ Gijs, dat had je elders al kunnen lezen hoor.

Vandaag zou mijn laatste vakantiedag zijn die ik zou gebruiken om verder te schilderen.
Maar het weer werkte niet echt mee en toen ik om half 12 gebeld ben voor mijn werk ivm een spoedklus ben ik vandaag dus gaan werken.

Vanavond band geplakt van fiets van mijn vrouw en nu een en ander uitzoeken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Gijs83 schreef:
MarthaMartha schreef:werken, vanavond lekker niks... (op het zoveelste bezoek aan de dierenarts na dan..)
Wat moeten jullie met dierenarts? Hebben jullie ook nog beesten of was het poezen soms?
Ja Gijs, een poes met een gebroken poot die niet meer aan elkaar wil groeien....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Gewoon, werken. En hopen dat het niet gaat regenen. Door de regen fietsen is toch niet zo heel erg lekker :sweat
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Schemerlichtje

Bericht door Schemerlichtje »

Wassen, strijken, iemand ontvangen die komt kijken naar de droger (die kuren heeft sinds de stroomstoring), veel leuke telefoontjes gehad, afspraken maken, vanavond naar de buren voor een bakkie en DV morgenochtend mijn schoonma op de koffie en 's avonds kerk.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
albion

Bericht door albion »

Vanmorgen 1 kast gedaan. En dan kom je zulke leuke dingen tegen wat je allang vergeten bent dat je die hebt.
Het is eigenlijk van mijn schoonvader geweest. Het zijn 16 kartonnen onderzetters (nooit gebruikt) uit het
Rubens jaar van 1977. Leuke afbeeldingen van zijn schilderijen. Ik ben nu even gestopt. Er moeten nog 2 laden
van de kast schoongemaakt worden en dan heb ik 1 kast klaar. Kost wel tijd en veel herinneringen :love
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Ik zou vandaag met m'n ouders en een vrijgezelle tante meedoen aan de fietsdag voor Adullam. Ik had vrij gevraagd bij de post, dat was ook ingepland, maar gisteren hoorde ik dat er onverwacht zieken waren gekomen en moet ik alsnog werken, jammer! Vanmorgen eerst maar wel uitgeslapen, zo meteen nog even naar de teamcoach van de post, kleding bestellen en nog wat over mijn verlofuren bespreken, daarna mijn postwijk doen. Vanavond naar weekdienst in Enter, daar gaat Ds.A.A.Brugge voor, die is daar met vakantie. Vrijdag of zaterdag kom Ds.van Aalst deze kant op en gaat Ds.Brugge dus weer terug naar Dordrecht.
Gesloten