Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Mooi hoor! Zo te zien niet gemaakt bij temperaturen van 30 graden of daaromtrent 

~~Soli Deo Gloria~~
Nee, dit was in het voorjaar (6 maart dit jaar). Het was mooi weer, maar wel wat fris. De sneeuwklokjes bloeiden toen al wel...Hendrikus schreef:Mooi hoor! Zo te zien niet gemaakt bij temperaturen van 30 graden of daaromtrent

Laatst gewijzigd door Da Capo op 29 jun 2010, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)

Nog eentje in de stijl van de eerste foto. Ben een beetje aan het experimenteren met filters e.d. in Lightroom. Geeft wel een mooi effect (bij sommige foto's)
Deze foto heb ik overigens afgelopen zomer (2009) gemaakt op de Mutner alb in Zwitserland. Dit is de laatste boerderij (op 2124 m) die je tegenkomt als je bij Obermutten de berg op gaat.
Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Misschien hebben ze al die -voor hen waardeloze- spullen wel ergens in de bosjes gedumpt.
Je weet maar nooit.
~~Soli Deo Gloria~~
Balen...Hendrikus schreef:Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Misschien hebben ze al die -voor hen waardeloze- spullen wel ergens in de bosjes gedumpt.
Je weet maar nooit.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik vind het stelen van voor de dieven waardeloze zaken een dubbel kwalijke zaak.Hendrikus schreef:Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Je weet maar nooit.
Mooimooi!!!Da Capo schreef:
Nog eentje in de stijl van de eerste foto. Ben een beetje aan het experimenteren met filters e.d. in Lightroom. Geeft wel een mooi effect (bij sommige foto's)
Deze foto heb ik overigens afgelopen zomer (2009) gemaakt op de Mutner alb in Zwitserland. Dit is de laatste boerderij (op 2124 m) die je tegenkomt als je bij Obermutten de berg op gaat.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hendrikus schreef:Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Je weet maar nooit.
We kunelkaar de hand geven. Mijn boot is onlangs gestolen uit de stalling. Met trailer, motor etc. Balen. Heb hem 5 weken later terug gevonden, in Urk. Alles eraf gesloopt. Handelaartje wou hem mij wel verkopen.
tukkertje schreef:Hendrikus schreef:Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Je weet maar nooit.
We kunelkaar de hand geven. Mijn boot is onlangs gestolen uit de stalling. Met trailer, motor etc. Balen. Heb hem 5 weken later terug gevonden, in Urk. Alles eraf gesloopt. Handelaartje wou hem mij wel verkopen.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
-
Dat heet toch 'reformatorisch lenen'?Orchidee schreef:tukkertje schreef:Hendrikus schreef:Helaas, we hebben niks gevonden...Hendrikus schreef:De auto staat nu bij het schadeherstelbedrijf, maar ik denk dat ik morgen nog eens even weer ter plekke ga kijken.
Je weet maar nooit.
We kunelkaar de hand geven. Mijn boot is onlangs gestolen uit de stalling. Met trailer, motor etc. Balen. Heb hem 5 weken later terug gevonden, in Urk. Alles eraf gesloopt. Handelaartje wou hem mij wel verkopen.het is toch te bizar voor woorden

~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
oooooow gaaaaaaaf!!!!!! zo'n huisje zou ik wel willen hebben!!! het lijkt wel een plaatje zo mooi!!!!judith schreef:Mooimooi!!!Da Capo schreef:
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
is ook wel praktisch..ber10e schreef:oooooow gaaaaaaaf!!!!!! zo'n huisje zou ik wel willen hebben!!! het lijkt wel een plaatje zo mooi!!!!judith schreef:Mooimooi!!!Da Capo schreef:
want je huishouden is zo klaar.. een bezem erdoor en t is weer schoon

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:is ook wel praktisch..ber10e schreef:oooooow gaaaaaaaf!!!!!! zo'n huisje zou ik wel willen hebben!!! het lijkt wel een plaatje zo mooi!!!!judith schreef:Mooimooi!!!Da Capo schreef:
want je huishouden is zo klaar.. een bezem erdoor en t is weer schoon

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik ookber10e schreef:oooooow gaaaaaaaf!!!!!! zo'n huisje zou ik wel willen hebben!!! het lijkt wel een plaatje zo mooi!!!!judith schreef:Mooimooi!!!Da Capo schreef:

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.