Huh? Moeten we dat opgeven of zo????Orchidee schreef:refo schreef
Bij 500.000 berichten stop ik echt.

Huh? Moeten we dat opgeven of zo????Orchidee schreef:refo schreef
Ja, op grond daarvan wordt de contributie per forummer vastgesteld.Bonny schreef:Huh? Moeten we dat opgeven of zo????Orchidee schreef:refo schreef
Inderdaad. Ik ga weg, voordat het me geld gaat kosten...jvdg schreef:Ja, op grond daarvan wordt de contributie per forummer vastgesteld.Bonny schreef:Huh? Moeten we dat opgeven of zo????Orchidee schreef:refo schreef
Hebben wij een keer bij afscheid van een collega gedaan, maar toen ging een oudere collega erop zitten. Die moest zo nodig en was niet tegen te houden.....henriët schreef:Vanmorgen liep ik over mijn studententijd na te denken, en dacht ik aan een voorval die wel in dit topic zou passen.
Neem een doorzichtig foliepapier, trek deze heel strak over de toiletpot, doe de wcbril er weer overheen, en blijf in de buurt van het toilet wie als eerste natte billen heeft
Ook leuk als je op een lab werkt waar ook microscopen en/of binoculairen staan: het zwarte deel van de oculair (waar je je ogen tegen aanhoud) insmeren met zwarte schoensmeer. Succes verzekerd.vlinder schreef:Hebben wij een keer bij afscheid van een collega gedaan, maar toen ging een oudere collega erop zitten. Die moest zo nodig en was niet tegen te houden.....henriët schreef:Vanmorgen liep ik over mijn studententijd na te denken, en dacht ik aan een voorval die wel in dit topic zou passen.
Neem een doorzichtig foliepapier, trek deze heel strak over de toiletpot, doe de wcbril er weer overheen, en blijf in de buurt van het toilet wie als eerste natte billen heeft![]()
Ook leuk: iemand roepen en zeggen dat er telefoon is en de hoorn ondersmeren met vaseline. (Geen hoorn met een heleboel gaatjes, want dan zit je hoorn verstopt en klinken de stemmen daarna zo zacht...)
Flauwe grappenDa Capo schreef:Ook leuk als je op een lab werkt waar ook microscopen en/of binoculairen staan: het zwarte deel van de oculair (waar je je ogen tegen aanhoud) insmeren met zwarte schoensmeer. Succes verzekerd.vlinder schreef:Hebben wij een keer bij afscheid van een collega gedaan, maar toen ging een oudere collega erop zitten. Die moest zo nodig en was niet tegen te houden.....henriët schreef:Vanmorgen liep ik over mijn studententijd na te denken, en dacht ik aan een voorval die wel in dit topic zou passen.
Neem een doorzichtig foliepapier, trek deze heel strak over de toiletpot, doe de wcbril er weer overheen, en blijf in de buurt van het toilet wie als eerste natte billen heeft![]()
Ook leuk: iemand roepen en zeggen dat er telefoon is en de hoorn ondersmeren met vaseline. (Geen hoorn met een heleboel gaatjes, want dan zit je hoorn verstopt en klinken de stemmen daarna zo zacht...)
Zelf een keer slachtoffer geweest?Bonny schreef:Flauwe grappenDa Capo schreef:Ook leuk als je op een lab werkt waar ook microscopen en/of binoculairen staan: het zwarte deel van de oculair (waar je je ogen tegen aanhoud) insmeren met zwarte schoensmeer. Succes verzekerd.vlinder schreef:Hebben wij een keer bij afscheid van een collega gedaan, maar toen ging een oudere collega erop zitten. Die moest zo nodig en was niet tegen te houden.....henriët schreef:Vanmorgen liep ik over mijn studententijd na te denken, en dacht ik aan een voorval die wel in dit topic zou passen.
Ook leuk: iemand roepen en zeggen dat er telefoon is en de hoorn ondersmeren met vaseline. (Geen hoorn met een heleboel gaatjes, want dan zit je hoorn verstopt en klinken de stemmen daarna zo zacht...)![]()
Neuh, maar dit soort 'geintjes' gaat ten koste van een ander. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt..."jvdg schreef:Zelf een keer slachtoffer geweest?Bonny schreef: Flauwe grappen![]()
Ben het met je eens.Bonny schreef:Neuh, maar dit soort 'geintjes' gaat ten koste van een ander. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt..."jvdg schreef:Zelf een keer slachtoffer geweest?Bonny schreef: Flauwe grappen![]()
klopt, maar dat hoort bij ontgroeningBonny schreef: Flauwe grappen![]()
whahahah ooo das echt grappig!!! kzallet nogges proberenhenriët schreef:Vanmorgen liep ik over mijn studententijd na te denken, en dacht ik aan een voorval die wel in dit topic zou passen.
Neem een doorzichtig foliepapier, trek deze heel strak over de toiletpot, doe de wcbril er weer overheen, en blijf in de buurt van het toilet wie als eerste natte billen heeft
Ik geloof dat ik er zelf hard om zou kunnen lachen als het mij overkwam. Een beetje humor kan geen kwaad. Ennuh, wie kaatst moet de bal verwachten is mijn motto, dus als ik wat uit haal, dan kan ik ook wat terugverwachten...Bonny schreef:Neuh, maar dit soort 'geintjes' gaat ten koste van een ander. "Wat gij niet wilt dat u geschiedt..."jvdg schreef:Zelf een keer slachtoffer geweest?Bonny schreef: Flauwe grappen![]()