15 balen pampers zekerhenriët schreef:super! ja, moet ik idd ook nog doen, vanavond maar denk ik.Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
mn zusje had 54 euro korting.. dat is wel leuk boodschappen doen!

15 balen pampers zekerhenriët schreef:super! ja, moet ik idd ook nog doen, vanavond maar denk ik.Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
Zo had ik een tante die zich arm kocht aan de koopjes.Rens schreef:maar wat is bedrag wat je uiteindelijk moest afrekenen om aan die 54 euro korting te komen????.............iig een veelvoud daarvan...............henriët schreef:mn zusje had 54 euro korting..Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
wél kijken naar de korting, maar niet naar de sloot geld die je moet neertellen aan de kassa om aan die 54,= te komen..............
Rens schreef:maar wat is bedrag wat je uiteindelijk moest afrekenen om aan die 54 euro korting te komen????.............iig een veelvoud daarvan...............henriët schreef:mn zusje had 54 euro korting..Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
wél kijken naar de korting, maar niet naar de sloot geld die je moet neertellen aan de kassa om aan die 54,= te komen..............
ze heeft geen kinderen.Gian schreef:15 balen pampers zekerhenriët schreef:super! ja, moet ik idd ook nog doen, vanavond maar denk ik.Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
Ow, ok. Ik dacht even dat kan niet anders.henriët schreef:ze heeft geen kinderen.Gian schreef:15 balen pampers zekerhenriët schreef:super! ja, moet ik idd ook nog doen, vanavond maar denk ik.Orchidee schreef:HAMSTEREN!!!
en ze had gekocht voor 110 euro ofzo, en daarvan kreeg ze er dus 54 euro terug.
niet doen!!!!Zita schreef:weet iemand of het verantwoord is om vandaag druiven te snoeien? Een beetje googelen leverde die indruk wel op, maar als deze zomer hier geheel druifloos wordt, weet ik wie de schuld krijgt...
Knip maar af hoor!Zita schreef:weet iemand of het verantwoord is om vandaag druiven te snoeien? Een beetje googelen leverde die indruk wel op, maar als deze zomer hier geheel druifloos wordt, weet ik wie de schuld krijgt...
Je lijkt mijn vrouw wel, maar die heeft geen liefde voor de druivenplant.Luther schreef:Knip maar af hoor!Zita schreef:weet iemand of het verantwoord is om vandaag druiven te snoeien? Een beetje googelen leverde die indruk wel op, maar als deze zomer hier geheel druifloos wordt, weet ik wie de schuld krijgt...
nou, 't ging ongeveer als volgt: broerlief rent de hele dag al door de tuin met zijn kettingzaag. Zita zit studerend te laptoppen. Bons op het raam: kijk eens even of ik NU de druif kan snoeien! Zita googelt wat, en daar lijkt uit te komen dat het mag. Zita knikt naar broer. Broer rent weer verder met kettingzaag. Toen was de druif binnen een halfuur gesnoeid. Fijn dat Luther de verantwoording op zich heeft genomen. En anders maar hopen dat het niet te hard meer vriest.jvdg schreef:Je lijkt mijn vrouw wel, maar die heeft geen liefde voor de druivenplant.Luther schreef:Knip maar af hoor!Zita schreef:weet iemand of het verantwoord is om vandaag druiven te snoeien? Een beetje googelen leverde die indruk wel op, maar als deze zomer hier geheel druifloos wordt, weet ik wie de schuld krijgt...
Trouwens ook niet voor wijn.
Maar ik hou vast aan het advies van MM.
goeie reis dan...Hendrikus schreef:Op wereldreis.
(naar Zeeland dus)