Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
nog steeds te ijzig koud: -5,3 bij een harde ozo-wind kracht 6 a 7............dusssssssssss, wordt het binnen blijven............ 

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik hoop vanmorgen, nog een beetje zin te krijgen in wat huishoudelijke dingetjes 
En vanmiddag zal ik hoogstwaarschijnlijk functioneren als koek en zopie

En vanmiddag zal ik hoogstwaarschijnlijk functioneren als koek en zopie

sommige mensen verklaren ons voor gek dat wij altijd onze slaapkamer ramen open hebben staan. Nu hangen de dekbedden lekker buiten uit het raam. k ben al aardig op weg. 2e was zit er nu in (die is over 3 uurtjes klaar). Dus ik ga straks boven aan de slag en zit nog steeds in m'n pyjama.
Heerlijk dat je al zoveel gedaan hebt
En je slaapkamerraam open is zooo heerlijk. Lekker de natuur in huis.
Maarre....een wasmachine die er drie uur over doet? De mijne een uur korter (langste programma). Is het een speciale was?

Maarre....een wasmachine die er drie uur over doet? De mijne een uur korter (langste programma). Is het een speciale was?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
misschien incl. het droogprogramma???vlinder schreef:Heerlijk dat je al zoveel gedaan hebt![]()
Moderatorbericht:
ja het is een speciale wasprogramma. Anders is die in 1,5 uur klaar. De t shirts die erin zitten die zijn bij de vorige was besmet geraakt met vlekken (wasmachine gaf vlekke af). Nu even een speciaal programma en nu maar hopen dat de vlekken eruit gaan.vlinder schreef:Heerlijk dat je al zoveel gedaan hebt![]()
Lassie schreef:ja het is een speciale wasprogramma. Anders is die in 1,5 uur klaar. De t shirts die erin zitten die zijn bij de vorige was besmet geraakt met vlekken (wasmachine gaf vlekke af). Nu even een speciaal programma en nu maar hopen dat de vlekken eruit gaan.vlinder schreef:Heerlijk dat je al zoveel gedaan hebt![]()

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
t zijn gelukkig de witte t shirts van m'n man (die hij onder z'n truien/overhemden draagt).
vanochtend heerlijk niks gedaan, ik ga steeds meer voordelen zien en ervaren van het fulltime moederschap:) gezellig bij mn schoonzus gaan koffiedrinken!henriët schreef:gezellig helma! geniet van die snoesjes!![]()
hier niet veel bijzonders, ff naar de fysio, en verder vooral een beetje in huis rommelen
en vanavond vrouwenvereniging!
Jetje heeft een vriendinnetje bij zich, en we gaan zo schaatsen, want er is een schaatswedstrijd. Ze vond het wel moeilijk, want ze zou toch niet winnen, want ze kan nog niet hard...
zegt ze even later, ik voel in mn hart dat de Heere me kracht zal geven.
Dus ik vraag, hoe bedoel je? Waarvoor geeft de Heere je kracht.
Zegt ze.... voor de schaatswedstrijd...........

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- zusterelly
Net bij de tandarts geweest.

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
én..............??????????????zusterelly schreef:Net bij de tandarts geweest.![]()
Moderatorbericht:
- zusterelly
Wortelkanaal behandeling gehad. 3 weken geleden is dit mislukt omdat door een ontsteking ik niet goed verdoofd kon worden. Tjonge wat heb ik toen een pijn gehad. Nu (na een antibioticum kuur, en na plaatsing van antibioticumstaafjes in de kanalen) dus weer een wortelkanaalbehandeling gehad. De behandeling ging goed maar op dit moment heb ik veel pijn en voel ik me er gewoon misselijk onder, brrr.Rens schreef:én..............??????????????zusterelly schreef:Net bij de tandarts geweest.![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
- Katharina van Bora
Kostelijk, soms kunnen kinderen je aan't denken zetten. Waar geeft de Heere mij op dit moment kracht voor??henriët schreef: Jetje heeft een vriendinnetje bij zich, en we gaan zo schaatsen, want er is een schaatswedstrijd. Ze vond het wel moeilijk, want ze zou toch niet winnen, want ze kan nog niet hard...
zegt ze even later, ik voel in mn hart dat de Heere me kracht zal geven.
Dus ik vraag, hoe bedoel je? Waarvoor geeft de Heere je kracht.
Zegt ze.... voor de schaatswedstrijd...........
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
- JolandaOudshoorn
Zoonlief wilde niet helpen met tafel dekken. "Dat wordt dan strak afruimen" zei mijn man. Groot protest: "nee, ik help dan nu wel. Ik vind aanruimen leuker dan afruimen" 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
oooo verkeerde topic...JolandaOudshoorn schreef:Zoonlief wilde niet helpen met tafel dekken. "Dat wordt dan strak afruimen" zei mijn man. Groot protest: "nee, ik help dan nu wel. Ik vind aanruimen leuker dan afruimen"

Ik weet, mijn Verlosser leeft