Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Heel veel HAMSTEREN!!!
En wat klusjes in huis doen.
En wat klusjes in huis doen.
Een heel fijne dag vandaag!Daphne schreef:vanmorgen alweer taart gedecoreerd. Straks nog n taart maken, dan mn huisje poetsen, decoreren, hapjes maken, hapjes maken, hapjes maken en hapjes maken! Vanavond feeest!
Succes met de voorbereidingen!
En alvast VAN HARTE GEFELICITEERD!
Daphne schreef:AAAAAAAAAAAAAAAH.... aha... ik vanmorgen bij de C1000, alle schappen leeg... althans... van de euroknallershenriët schreef:nou, succes!Orchidee schreef:Dat ga ik morgen ook doen!henriët schreef:hamsteren bij ah
euroshoppen bij c1000
![]()
er is genoeg;)
enne.. neem vooral een grote auto mee,
wij gingen met de auto van mn zusje, een mega klein dingetje (met veel pit)
maar mn opa ging ook mee, en ons prinsje ook, dus ja, op de terugweg..
stampesvol met boodschappen, mn zusje bij mn opa op schoot voorin en ons prinsje zat zeer verbouwereerd vantussen de boodschappenkratten te kijken![]()
ik vind het altijd zwaar irritant. Ik doe wekelijks mijn boodschappen bij de C1000, als er geen acties zijn voor bepaalde producten zijn ze ALTIJD goed leverbaar in de winkel... nee, dan is er optimel in de aanbieding (wat ik elke week trouw koop), 2 voor een euro... ZIJN ZE OP
alleen omdat er mensen van heinde en ver boodschappen komen doen alleen voor de koopjes
![]()
C1000 schreef:Op aanbiedingen is onze actiegarantie van toepassing (met uitzondering van OP=OP aanbiedingen). Onze actiegarantie houdt in dat u, indien de aanbieding is uitverkocht, u een tegoedbon kan vragen bij uw C1000, zodat u als nog dit product voor de genoemde actieprijs kan kopen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
vanmorgen gewerkt. Het lijkt nu - vanmiddag wel kouders dan smorgens rond 7 uur. Zal wel aan de wind liggen.
-strak om 2 uur oppassen tot 5 uur - wasvouwen daar, en wasafhalen...enz.
Vanavond winterwerkje voorbereiden en verslagen typen zodat ik morgen niets hoef te doen.

-strak om 2 uur oppassen tot 5 uur - wasvouwen daar, en wasafhalen...enz.
Vanavond winterwerkje voorbereiden en verslagen typen zodat ik morgen niets hoef te doen.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Vanmmorgen is mn huish hulp geweest, heel t huis is weer puik!
Ondertussen deed ik de was, heb ik t eten gekookt, en nu zitten we gezellig aan de tafel te knutselen, en werp ik af en toe een blik op rf.
Vanavond gaat hier vanaf 6 uur de schaatsbaan open, dus misschien dat ik Jean met Jetje nog even stuur, en dan ga ik samen met ons prinsje nog even kijken.
Ondertussen deed ik de was, heb ik t eten gekookt, en nu zitten we gezellig aan de tafel te knutselen, en werp ik af en toe een blik op rf.
Vanavond gaat hier vanaf 6 uur de schaatsbaan open, dus misschien dat ik Jean met Jetje nog even stuur, en dan ga ik samen met ons prinsje nog even kijken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
werken en postlopen.
me stierlijk vervelen....................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Koelkast een beurt geven
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Vanavond........... gewoon lekker niets!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Schaatsen bij Jean en Jet.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Volgens mij zonder Jean.Luther schreef:Schaatsen bij Jean en Jet.

Die had het druk met confetti.
Ik zei ook niet: "Schaatsen MET Jean en Jet", maar "BIJ Jean en Jet..."jvdg schreef:Volgens mij zonder Jean.Luther schreef:Schaatsen bij Jean en Jet.![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Sssssorry, die nuance was mij ontgaan.Luther schreef:Ik zei ook niet: "Schaatsen MET Jean en Jet", maar "BIJ Jean en Jet..."jvdg schreef:Volgens mij zonder Jean.Luther schreef:Schaatsen bij Jean en Jet.![]()