kerel, je bent uniek!Kislev schreef:Mijn achternaam 39 x in heel het land. Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.

kerel, je bent uniek!Kislev schreef:Mijn achternaam 39 x in heel het land. Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.
Tsja, en met mijn voornaam in combinatie met die achternaam ben ik de enige in de wereldHendrikus schreef:kerel, je bent uniek!Kislev schreef:Mijn achternaam 39 x in heel het land. Ben de enige in mn woonplaats. Sterker nog, de enige in de provincie waar ik woon.
Hetgeen juist niet de bedoeling is van velen hier, mezelf incluis.jvdg schreef:Enfin, dankzij deze website komen we steeds meer achter de identiteit/naam van onze forummers.
Wat heb je te verbergen dan?Mister schreef:Hetgeen juist niet de bedoeling is van velen hier, mezelf incluis.jvdg schreef:Enfin, dankzij deze website komen we steeds meer achter de identiteit/naam van onze forummers.
Mijn topografie is hierdoor weer op 'niveau'
ik kom op een spellensite.
Moet je Japan eens proberen (de provincies)Marnix schreef:Hm ja, die topgrafie is wel weer goed. 67% op Zuid-Amerika en 50% op Afrika. Nog best lastig.
ik wist niet eens dat er zoveel landen bij Europa horen......Marnix schreef:Hmm... hier is het nog wel wat minder ver weggezakt.
Europa: 92%
Hoofdsteden van Europa: 96%
Landen in Azie: 62%
Nog lastiger: Staten in Amerika