Hendrikus schreef:maar goed dat je ze niet allemaal hoeft uit te nodigen voor de brulleftMarthaMartha schreef:mijn naam nu: 10.429 met 101 in mijn woonplaats.
toekomstige naam: 10.098
allebei bere-bekend dus...

Hendrikus schreef:maar goed dat je ze niet allemaal hoeft uit te nodigen voor de brulleftMarthaMartha schreef:mijn naam nu: 10.429 met 101 in mijn woonplaats.
toekomstige naam: 10.098
allebei bere-bekend dus...
Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
Ruim 75.600. Overal in heel nederland.
En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
37.098 da's toch wel minder dan Jansen...Oude-Waarheid schreef:En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
MarthaMartha schreef:37.098 da's toch wel minder dan Jansen...Oude-Waarheid schreef:En wat zou je zeggen van de GrootMarnix schreef:Fout! Dit wordt wel eens gedacht, maar De Jong komt meer voor...vlinder schreef:Niemand hier die Jansen heet? Lijkt mij de grootste familienaam:
Ja ach... maar we hebben het over specifieke namen.refo schreef:Maar Janssen en Jansen vormen samen veruit de grootste groep. (Ik bedoel niet die 2 loosers uit Kuifje).
Er zijn ook nog mensen die Janse heten, of Jansse. Dan is de groep nog groter.
ach ja, je wordt er in elk geval wat unieker van....Oude-Waarheid schreef:MarthaMartha schreef:37.098 da's toch wel minder dan Jansen...![]()
![]()
En ik maar denken dat Hugo meer nazaten had dus niet![]()
Hoeveel Luthers zou Dld nog kennen?Luther schreef:3362 in heel Nederland; 32 in mijn woonplaats.