Deze is echt leuk...

Mister
Administrator

Re: Deze is echt leuk...

Bericht door Mister »

Hendrikus schreef:http://www.youtube.com/watch?v=6fcqr5mV2R8
Soekeloekie :langue
Ligt het aan mij dat ik dit niet snap :quoi
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Mister schreef:
Ze laten zien hoe peuters communiceren. Knap gedaan: ze "praten" in onverstaanbare klanken, maar er vindt duidelijk communicatie plaats. En als 'ie dan gaat navertellen wat er gebeurd is: meesterlijk!
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Hendrikus schreef:
Mister schreef:
Ze laten zien hoe peuters communiceren. Knap gedaan: ze "praten" in onverstaanbare klanken, maar er vindt duidelijk communicatie plaats. En als 'ie dan gaat navertellen wat er gebeurd is: meesterlijk!
de reactie van mijn 1,5 jarige dochter hierop is super!! Ze "begrijpt" het nog beter dan ik!!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

JolandaOudshoorn schreef:
Hendrikus schreef:
Mister schreef:
de reactie van mijn 1,5 jarige dochter hierop is super!! Ze "begrijpt" het nog beter dan ik!!
Oftewel, mogelijk logisch dat ik het niet begrijp.... :haha
Gian

Bericht door Gian »

Is dat Arie Boomsma soms?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian

Bericht door Gian »

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
jakobmarin

Bericht door jakobmarin »

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
albion

Bericht door albion »

6 minuten houd ik niet vol, wat vermoeiend om daar naar te luisteren :jongle
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Eigenlijk vind ik dit soort filmpjes niet echt verantwoord en passend binnen de doelstellingen van RF. Zeker niet als je doorklikt naar de verwijzingen die ernaast genoemd staan.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Rens

Bericht door Rens »

't is net een hinnekend paard.............maar wel aanstekelijk............

en wat er nóú weer niet "verantwoord" is snap ik dus ten ene male niet............spijkers op laag water zoeken......
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Marnix

Bericht door Marnix »

hehe, tja, ik weet ook niet wat men daar allemaal nog meer ziet... ik zie vooral iemand heel hard lachen.... maar ja, het valt niet onder de gereformeerde matigheid en soberheid en valt derhalve inderdaad niet in de lijn van de reformatie en nadere reformatie, welke hier toch gehandhaafd wordt. ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Moni

Bericht door Moni »

Marnix schreef:hehe, tja, ik weet ook niet wat men daar allemaal nog meer ziet... ik zie vooral iemand heel hard lachen.... maar ja, het valt niet onder de gereformeerde matigheid en soberheid en valt derhalve inderdaad niet in de lijn van de reformatie en nadere reformatie, welke hier toch gehandhaafd wordt. ;)
Ik begrijp wel wat Luther hier ziet... naast het filmpje staan tips en daar staat onder andere een filmpje met de titel:
-Doodschrikken :D Is lachen

Kijk dat vind ik nu ook niet kunnen... snap je?
Marnix

Bericht door Marnix »

Tja, maar daar gaat dit filmpje niet over... dat is een hit ie hij er bij vindt, omdat het ook over lachen gaat. Natuurlijke is de uitdrukking : "je doodlachen" waarbij overigens iets heel anders bedoeld wordt wat ongelukkig en hoeven we die bewoording niet te gebruiken... net als doodgewoon, doodleuk etc. Maar dat maakt het filmpje zelf nog niet verkeerd. Je moet alleen niet op alles wat erbij staat doorklikken, zoals dat altijd geldt als je aan het internetten bent...
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Auto

Bericht door Auto »

Marnix schreef:Tja, maar daar gaat dit filmpje niet over... dat is een hit ie hij er bij vindt, omdat het ook over lachen gaat. Natuurlijke is de uitdrukking : "je doodlachen" waarbij overigens iets heel anders bedoeld wordt wat ongelukkig en hoeven we die bewoording niet te gebruiken... net als doodgewoon, doodleuk etc. Maar dat maakt het filmpje zelf nog niet verkeerd. Je moet alleen niet op alles wat erbij staat doorklikken, zoals dat altijd geldt als je aan het internetten bent...
Misschien toch wat op het taalgebruik letten, want de dood is niet gewoon en de dood is niet leuk. Mensen moeten maar eens wat meer nadenken over de woorden die gebruikt worden.
Marnix

Bericht door Marnix »

Dat zeg ik toch ook? Dat het vaste uitdrukkingen zijn die ongelukkig zijn en dat wij die bewoording niet hoeven te gebruiken?
Plaats reactie