vanmiddag: artikel schrijven/afmaken
post bellen, omdat de bezorgbon niet geleverd is...

vanavond CGO
ik ook, zoals elke dagLassie schreef:werken
Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
Wij zijn er een jaar of twee geleden ook naartoe geweest. Was inderdaad heel leerzaam: we ontdekten vooral wat we op onze trouwdag niet willden!vlinder schreef:Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
Memento krijg ik echt niet naar zoiets toe!
(ik zal de volgende keer ook zeggen dat het leerzaam is...)
hehe... Joannes broer gaat ook trouwen en die gingen er heen... of wij ook wilden... Joanne vond dat natuurlijk heel leuk en ik kon moeilijk mijn zwager daar alleen laten met twee vrouwenvlinder schreef:Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
Haha.... nou wisten we dat ook al wel een beetje...Marco schreef:Wij zijn er een jaar of twee geleden ook naartoe geweest. Was inderdaad heel leerzaam: we ontdekten vooral wat we op onze trouwdag niet willden!vlinder schreef:Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
Wij hadden ook geen "dure auto". Een Volkswagentje Kever cabrio. Leuk ding.Marnix schreef:hehe... Joannes broer gaat ook trouwen en die gingen er heen... of wij ook wilden... Joanne vond dat natuurlijk heel leuk en ik kon moeilijk mijn zwager daar alleen laten met twee vrouwenvlinder schreef:Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
Haha.... nou wisten we dat ook al wel een beetje...Marco schreef:Wij zijn er een jaar of twee geleden ook naartoe geweest. Was inderdaad heel leerzaam: we ontdekten vooral wat we op onze trouwdag niet willden!vlinder schreef:Wauw. Je bent gewoon meegegaan!Marnix schreef:Dit weekend naar een trouwbeurs geweestEcht ernstig... maar ook wel weer leerzaam
(ik zal de volgende keer ook zeggen dat het leerzaam is...)Geen dure auto, geen champagne a 5 euro per glas als je dat best zelf kan regelen
Vooral niet teveel stukjes (vreselijk, een bruiloft waar 10 verschillende stukje van 10 minuten per stuk gedaan worden
Geen suffe bedankgeschenken na afloop
![]()
Verder wel leuk, wat orienteren op het gebied van kaarten, ringen, pakken. Ik had echt geen idee waar ik zou moeten beginnen voor een mooi trouwpak, maar ik heb nu een afspraak ergens waar ze leuke pakken hebben. En we hebben een hele leuke juwelier in Belgie gevonden. We houden allebei niet zo van superstrak enzo, en heel veel ringen zijn wel zo... superglad en strakke lijnen.... Maar dit kwamen we op de beurs tegen en vinden we allebei echt gewelding:
http://www.hetjuweelatelier.be/
(Onder "Trouwringen" staan een paar ontwerpen)
Mooie ringenMarnix schreef:
Haha.... nou wisten we dat ook al wel een beetje...Geen dure auto, geen champagne a 5 euro per glas als je dat best zelf kan regelen
Vooral niet teveel stukjes (vreselijk, een bruiloft waar 10 verschillende stukje van 10 minuten per stuk gedaan worden
Geen suffe bedankgeschenken na afloop
![]()
Verder wel leuk, wat orienteren op het gebied van kaarten, ringen, pakken. Ik had echt geen idee waar ik zou moeten beginnen voor een mooi trouwpak, maar ik heb nu een afspraak ergens waar ze leuke pakken hebben. En we hebben een hele leuke juwelier in Belgie gevonden. We houden allebei niet zo van superstrak enzo, en heel veel ringen zijn wel zo... superglad en strakke lijnen.... Maar dit kwamen we op de beurs tegen en vinden we allebei echt gewelding:
http://www.hetjuweelatelier.be/
(Onder "Trouwringen" staan een paar ontwerpen)