ok, dan verwachten we je binnenkort weer!BJD schreef: Nou nee, het was de achterdeur..ineens vloog heel internet er bij me uit... 'k heb nog een tijd lopen rommelen om het aan de praat te krijgen.. helaas.. maar nu doet ie het weer..

ok, dan verwachten we je binnenkort weer!BJD schreef: Nou nee, het was de achterdeur..ineens vloog heel internet er bij me uit... 'k heb nog een tijd lopen rommelen om het aan de praat te krijgen.. helaas.. maar nu doet ie het weer..
tja, opletten vereist daar in die chat*girly* schreef:En toen was er niemand.. Let je even 2 minuten niet op, komt er eentje binnen en vertrekt net zo snel weer.... Ghehe
Ik kwam net in de chat is er niemand...de teloorgang van de chathenriët schreef:wat is t de laatste tijd stil zeg in de chat!
( ik moet eerlijk zeggen, ik ga rond 10 uur naar bed tegenwoordig, dus wat er daarna gebeurt, heb ik geen zicht op)
vaak kwamen de gesprekken pas laat op de avond op gang..
maar wie weet is er binnenkort weer eens een chatmeeting
tijd: nog nader te bepalen
plaats: chatroom
entree: gratis
![]()
oh ja, en we kunnen misschien wel een nummertje van magre laten horen, misschien kan ik een cdtje van wilbert krijgen, t krijgt een goede bestemming.. chat achtergrond muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van de week was het weer een keer ouderwets gezellig. Maar idd, na 10 uur.henriët schreef:wat is t de laatste tijd stil zeg in de chat!
( ik moet eerlijk zeggen, ik ga rond 10 uur naar bed tegenwoordig, dus wat er daarna gebeurt, heb ik geen zicht op)
Misschien dat ik dan gewoon ook een keertje laat naar bed ga..Jo-Ann schreef:Van de week was het weer een keer ouderwets gezellig. Maar idd, na 10 uur.henriët schreef:wat is t de laatste tijd stil zeg in de chat!
23.04 niemand.. dat is wel eens anders geweesthenriët schreef:Misschien dat ik dan gewoon ook een keertje laat naar bed ga..Jo-Ann schreef:Van de week was het weer een keer ouderwets gezellig. Maar idd, na 10 uur.henriët schreef:wat is t de laatste tijd stil zeg in de chat!
maar dan moet ik wel weten welke avond iedereen komt zeg maar..
vogeltje schreef:Nou het was gezellig.