Wat doen we vandaag? [5]
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Gister gewerkt. 's avonds het introductiegesprek voorbereiden, reflectieverslag schrijven, PAP schrijven. Vandaag om 8 uur bij de kapper. Shapes zetten. (soort permanent, maar dan anders..)
Daarna boodschappen gedaan. Naar blouse voor mem gezocht i.v.m. bruiloft. Helaas geen leuke overhemden met lange mouw....Nog maar ffies verder zoeken dan....(nog paar daagjes de tijd). Nu CGO uitwerken. Vanavond heerlijk vrije avond. Wat lezen denk ik...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
vanochtend lekker uitgeslapen, bij schoonouders koffie gedronken, net wat boodschappen gedaan en een telefoontje gepleegd.
Straks nog even naar de groentenboer en dan met schoonzussen + hun mannen Spakenburg onveilig maken.
Straks nog even naar de groentenboer en dan met schoonzussen + hun mannen Spakenburg onveilig maken.
vlinder schreef: PAP schrijven.

Geen vakjargon. Iedereen die tegenwoordig een opleiding doet weet wat dit is. Het is het uitwerken van je POP.....Gijs83 schreef:vlinder schreef: PAP schrijven.Ikke niet snappen
vakjargon
Is dat wel wat voor een forum
![]()
Persoonlijk Actie Plan. Persoonlijk Ontwikkelings plan...
- MarthaMartha
rond 15.00 uur thuisgekomen van vakantie
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappenlijstje maken
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien
vanavond niet zoveel: beetje rf en vroeg naar bed
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hé gezellig dat je er weer bent. Ben zo benieuwd wat je allemaal hebt gezien!MarthaMartha schreef:rond 15.00 uur thuisgekomen van vakantie
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien
Morgen: dochtertje laten dopen!
9.30u Kruiskerk, Waddixveen
9.30u Kruiskerk, Waddixveen
Ergens anders ging het over bloteriken en flamingo'svlinder schreef:Hé gezellig dat je er weer bent. Ben zo benieuwd wat je allemaal hebt gezien!MarthaMartha schreef:rond 15.00 uur thuisgekomen van vakantie
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien

- MarthaMartha
Gijs83 schreef:Ergens anders ging het over bloteriken en flamingo'svlinder schreef:Hé gezellig dat je er weer bent. Ben zo benieuwd wat je allemaal hebt gezien!MarthaMartha schreef:rond 15.00 uur thuisgekomen van vakantie
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien

... en nog veel meer Gijs, dit waren alleen de kleine lettertjes...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Maar die lees ik ook(soms)!MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:Ergens anders ging het over bloteriken en flamingo'svlinder schreef:Hé gezellig dat je er weer bent. Ben zo benieuwd wat je allemaal hebt gezien!MarthaMartha schreef:rond 15.00 uur thuisgekomen van vakantie
eerst een uur geslapen
nu nog:
boodschappen doen
tas uitpakken
was draaien
... en nog veel meer Gijs, dit waren alleen de kleine lettertjes...
jvdg schreef:Daar is toch een nieuw orgel geplaatst met oud pijpwerk?Hendrikus schreef:als je het niet erg vindt wordt het deze keer Bath Abbey
The Old Hundreth kennen ze al
En een beetje lelijk weggestopt tussen twee grote, dikke pilaren.

Valt wel mee toch?
~~Soli Deo Gloria~~
Ja, ja.......Hendrikus schreef:jvdg schreef:Daar is toch een nieuw orgel geplaatst met oud pijpwerk?Hendrikus schreef:als je het niet erg vindt wordt het deze keer Bath Abbey
The Old Hundreth kennen ze al
En een beetje lelijk weggestopt tussen twee grote, dikke pilaren.
Valt wel mee toch?
Maar als ik hem zo terug zie valt het idd wel mee.
Als je er live voorstaat kwam het (bij mij althans) een beetje afgesloten over.
Heb je nog een Worpiaanse versie van een psalm gespeeld.

Dat komt denk ik omdat 'ie op de korte kant staat, je kunt er niet echt afstand van nemen.jvdg schreef: Maar als ik hem zo terug zie valt het idd wel mee.
Als je er live voorstaat kwam het (bij mij althans) een beetje afgesloten over.
Bij die prijsvechters mag je maar heel weinig kilo's bagage meenemen: daar paste geen Worp meer bijjvdg schreef:Heb je nog een Worpiaanse versie van een psalm gespeeld.

Overigens hebben ze in Bath net een nieuwe gadget toegevoegd: een Glockenspiel... Dat zou ook niet klinken met Worp

http://www.bathabbey.org/Glockenspiel.pdf
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Een beetje rustig aandoen. De afgelopen weken te veel gedaan, wat ik begin te voelen
Straks komen we weer samen als gebedsgroep, na een vakantie periode, heerlijk! Vanmiddag zijn de kinderen weer vrij en gaan we lekker rustig thuishangen, en genieten van de restjes van gisterenavond
(verjaardag) Vanavond op tijd naar bed.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
succes met relaxenJolandaOudshoorn schreef:Een beetje rustig aandoen. De afgelopen weken te veel gedaan, wat ik begin te voelenStraks komen we weer samen als gebedsgroep, na een vakantie periode, heerlijk! Vanmiddag zijn de kinderen weer vrij en gaan we lekker rustig thuishangen, en genieten van de restjes van gisterenavond
(verjaardag) Vanavond op tijd naar bed.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....