Wat doen we vandaag? [5]

Lassie

Re: Wat doen we vandaag? [5]

Bericht door Lassie »

ik zou vandaag de keuken schoon gaan maken en veel wassen draaien. Maar m'n zusje belde of ik kon komen helpen. Het is in haar rug geschoten. Ze kan de jongste niet eens oppakken. Dus daar ga ik zo heen (mag m'n man de wassen buiten hangen :super ).
mathilde

Bericht door mathilde »

Vandaag een MRI-scan laten maken!
albion

Bericht door albion »

Beginnen aan mijn laatste week vakantie! Dat wordt een drukke week, met een paar verjaardagen op dezelfde dag waaronder een in mijn gezin. :oops
Morgen gaat 'Jan' eindelijk weer naar school. Hij is terug van vakantie maar is nog bij zijn vriendin. Eerst vanmorgen visite ontvangen. :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Moni

Bericht door Moni »

vlinder schreef:
Gijs83 schreef:
Moni schreef:vanmorgen maar weer naar fysiotherapeut geweest en verder vandaag uitrusten, uitrusten, uitrusten
Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijn :quoi
Wel nee Gijs. Sommige mensen gaan alleen naar de fysio voor een babbeltje.... :wiz :wiz
Tja, hij is aardig hoor de fysiotherapeut... ;)
Goed begrepen Gijs, je gaat op zaterdag niet zomaar naar fysio.... :nonnon (hoewel het wel voor hem een werkdag is) vandaag weer en morgen weer... alles zit vast in m'n nek/rug. Nare dingen gebeurd en tja dat zoekt lichamelijk een uitweg. :sweat
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

mathilde schreef:Vandaag een MRI-scan laten maken!
Wat scheelt eraan?

Zelf werk ik vanmorgen thuis voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn maandagmiddagwijk bij post. Daarvoor krijg ik een (ook een refo)meisje mee in de opleiding. Ook dinsdag en woensdag gaat zij met mij mee! A.s. zaterdag en de 2 weken dat ik binnenkort met vakantie ben mag zij de wijk alleen doen! Vanavond ook nog even orgelles.
*girly*

Bericht door *girly* »

Even met de administratie van de afgelopen 4 jaar van m'n vriend bezig geweest, maar toen werd ik zo beroerd dat ik 'halsoverkop' naar huis ben gegaan...Maar tot m'n grote schrik kwam ik met een lekke band te staan..En nou ben ik net thuis! Ipv een uurtje 4 uur er over gedaan (incl half uurtje ikea) om thuis te komen
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
albion

Bericht door albion »

fluitje schreef:Ligt eraan waar je moet zijn in Utrecht.

De trein pakken of de sneltram vanuit Nieuwegein.
AC restaurant - Thoriumweg. We waren er nu binnen 20 minuten vanaf Langbroek. Van de snelweg over bouwterrein, over een stoeprand, dan rechtsaf slaan omkeren en daarna een stukje buslijn (vlgs mijn man rijd de bus daar nu niet omdat alles opgebroken is) en dan kwam je achter het AC uit. Ik vond het maar niks. Enfin zonder ongelukken zijn we er gekomen. 'Jan' had ondertussen bijna 4 uur vertraging. File's in Duitsland, omleidingen etc.
albion

Bericht door albion »

Moni schreef:
vlinder schreef:
Gijs83 schreef:
Moni schreef:vanmorgen maar weer naar fysiotherapeut geweest en verder vandaag uitrusten, uitrusten, uitrusten
Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijn :quoi
Wel nee Gijs. Sommige mensen gaan alleen naar de fysio voor een babbeltje.... :wiz :wiz
Tja, hij is aardig hoor de fysiotherapeut... ;)
Goed begrepen Gijs, je gaat op zaterdag niet zomaar naar fysio.... :nonnon (hoewel het wel voor hem een werkdag is) vandaag weer en morgen weer... alles zit vast in m'n nek/rug. Nare dingen gebeurd en tja dat zoekt lichamelijk een uitweg. :sweat
Mijn man gaat daarvoor naar de ostheopaat. Die onderzoekt waar het vandaan komt terwijl een fysiotherapeut alleen maar de plek behandelt.
Moni

Bericht door Moni »

albion schreef:
Moni schreef:Tja, hij is aardig hoor de fysiotherapeut... ;)
Mijn man gaat daarvoor naar de ostheopaat. Die onderzoekt waar het vandaan komt terwijl een fysiotherapeut alleen maar de plek behandelt.
Een ostheopaat is een manuele therapeut begrijp ik uit wat ik zo even op google vond. Ik zit zelf nogal ingewikkeld in elkaar (lichamelijk dan) en mijn fysiotherapeut "kraakt" me en ik moet zeggen dat dat echt goed helpt. Ik heb nog maar sinds een jaar therapie en had dat eigenlijk al heel m'n leven moeten hebben. Ben er dan nu ook reuze blij mee.
De afspraak van vandaag liep wat in de soep, omdat het fout ingepland was! Pff wat voel je je rot als er eigenlijk geen tijd voor je is, maar goed morgen weer een kans.
Josephus

Bericht door Josephus »

Gijs83 schreef:Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijn :quoi
Als je op vrijdag gaat toch ook?

Maar ook fysiotherapeuten zie je steeds meer terug in zgn. gezondheidscentra en die zijn ook vaak op zaterdag geopend. De beroemde marktwerking in de zorg he... ;)
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Moni

Bericht door Moni »

Josephus schreef:
Gijs83 schreef:Op zaterdag naar de fysiotherapeut, dan moet er volgens mij wel iets aan de hand zijn :quoi
Als je op vrijdag gaat toch ook?

Maar ook fysiotherapeuten zie je steeds meer terug in zgn. gezondheidscentra en die zijn ook vaak op zaterdag geopend. De beroemde marktwerking in de zorg he... ;)
Ja, het is inderdaad een Medisch Trainings Centrum :)
Lourens

Bericht door Lourens »

albion schreef:
fluitje schreef:Ligt eraan waar je moet zijn in Utrecht.

De trein pakken of de sneltram vanuit Nieuwegein.
AC restaurant - Thoriumweg. We waren er nu binnen 20 minuten vanaf Langbroek. Van de snelweg over bouwterrein, over een stoeprand, dan rechtsaf slaan omkeren en daarna een stukje buslijn (vlgs mijn man rijd de bus daar nu niet omdat alles opgebroken is) en dan kwam je achter het AC uit. Ik vond het maar niks. Enfin zonder ongelukken zijn we er gekomen. 'Jan' had ondertussen bijna 4 uur vertraging. File's in Duitsland, omleidingen etc.
Ah, dat is inderdaad een drama daar. Maar goed, 20 minuten vanaf Langbroek, dan heb je het redelijk vlot gedaan.

Vandaag was ik weer aan het werk. Vanmorgen een lange briefing omdat er afgelopen week veel gebeurd was. Vanmiddag naar Eindhoven geweest voor een actie van aankomende donderdag.
Vanavond even de wijkouderling op bezoek en nu een brief schrijven en RF maar vol spammen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ichtus

Bericht door Ichtus »

Het kolossale kerkgebouw van de GGiN in Barneveld van binnen bekijken :livre
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Ichtus schreef:Het kolossale kerkgebouw van de GGiN in Barneveld van binnen bekijken :livre
Dat is in één woord GEWELDIG!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hmprff

Bericht door hmprff »

- vandaag duffe colleges gevolgd over hoe haal ik mijn tentamen e.d.
- tsja, natuurlijk zeggen ze dan: volg alle colleges, alle vaardigheidsonderwijs, maak alle zelfstudie opdrachten e.d.
- morgen 10 uur lang op de uni bivakkeren...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Gesloten