Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen die je in je eentje niet hebt
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wat is MB?jvdg schreef:Het spijt me oprecht dat ik caprice alleen van zijn postings en voorliefde voor MB kenJolandaOudshoorn schreef:![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Wat is MB?jvdg schreef:Het spijt me oprecht dat ik caprice alleen van zijn postings en voorliefde voor MB kenJolandaOudshoorn schreef:![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Een Mercedes-Benz Typ 170 (W136/W191) ?Hendrikus schreef:Luther schreef:Wat is MB?jvdg schreef:Het spijt me oprecht dat ik caprice alleen van zijn postings en voorliefde voor MB kenJolandaOudshoorn schreef:![]()
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Doe mij deze maar, samen met een pot diesel.

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Geweldig.-DIA- schreef:Een Mercedes-Benz Typ 170 (W136/W191) ?
Ik had nog een vraag aan je. Wat is dit?

~~Soli Deo Gloria~~
Een foto van een stukje natuur

Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Het is volgens mij de vrucht van een PIOENROOS...
- jakobmarin

Kijk geconcentreerd naar de X in het midden. Dan zie je de paarse punten verdwijnen.
Zodra je je hoofd (of ogen) weer wat beweegt, verschijnen de paarse punten weer.
Hoe het kan?

Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Ha, van dit soort heb ik er ook een heel stel, maar deze kende ik nog niet. Erg leuk!jakobmarin schreef:
Kijk geconcentreerd naar de X in het midden. Dan zie je de paarse punten verdwijnen.
Zodra je je hoofd (of ogen) weer wat beweegt, verschijnen de paarse punten weer.
Hoe het kan?
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Maar kun je het ook verklaren?Da Capo schreef:Ha, van dit soort heb ik er ook een heel stel, maar deze kende ik nog niet. Erg leuk!jakobmarin schreef:
Hoe het kan?
Bij mij verdwijnen de paarse punten niet (ik zit een volle minuut te kijken).jakobmarin schreef:
Hoe het kan?

hier zie ik dan een groen balletje.
Klopt, dat groene balletje blijf je zien. De paarse punten moeten als het goed is verdwijnen 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
grappig..jakobmarin schreef:
Hoe het kan?