madelief1983 schreef:van het zonnetje dat schijnt!
Waar word jij blij van?
Re: Waar word jij blij van?
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Welk zonnetje??Ichtus schreef:madelief1983 schreef:van het zonnetje dat schijnt!Heerlijk!
Ik ben op moment even aan het zoeken naar waar ik blij van wordt.
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Die vandaag buiten scheen!Droelie schreef:Welk zonnetje??Ichtus schreef:madelief1983 schreef:van het zonnetje dat schijnt!Heerlijk!
Hopelijk blijft het effe dit weer!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
niks gezien.Ichtus schreef:Die vandaag buiten scheen!Droelie schreef:Welk zonnetje??Ichtus schreef:madelief1983 schreef:van het zonnetje dat schijnt!Heerlijk!
Hopelijk blijft het effe dit weer!
Ik word op dit moment nergens blij door
- madelief1983
Een kop koffie 's ochtends vroeg..
- zusterelly
goed ideemadelief1983 schreef:Een kop koffie 's ochtends vroeg..
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Dat schijnt niet zo heel erg goed te zijn, maar ja 'onze' Rens doet het ook! Wat wel goed schijnt op de nuchtere maag: sinaasappelsap.zusterelly schreef:goed ideemadelief1983 schreef:Een kop koffie 's ochtends vroeg..
Och, bij een full English breakfast is een glaasje orange juice niet te versmadenGijs83 schreef:Dat schijnt niet zo heel erg goed te zijn, maar ja 'onze' Rens doet het ook! Wat wel goed schijnt op de nuchtere maag: sinaasappelsap.

over "op de nuchtere maag" gesproken
~~Soli Deo Gloria~~
- zusterelly
Doe mij maar koffie. 
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Heerlijk, Hendrikus.Hendrikus schreef:Och, bij een full English breakfast is een glaasje orange juice niet te versmadenGijs83 schreef:Dat schijnt niet zo heel erg goed te zijn, maar ja 'onze' Rens doet het ook! Wat wel goed schijnt op de nuchtere maag: sinaasappelsap.
over "op de nuchtere maag" gesproken
Maar alleen in de vakantie.
Na het breakfast ben ik ff ontzettend moe, maar daarna.........
Maar of het gezond is, dat weet ik niet.
Engelsen schijnen er niet (althans zichtbaar) onder te lijden.
En de self-made marmalade niet te vergeten, mmmmmmmmmm.Hendrikus schreef:Och, bij een full English breakfast is een glaasje orange juice niet te versmadenGijs83 schreef:Dat schijnt niet zo heel erg goed te zijn, maar ja 'onze' Rens doet het ook! Wat wel goed schijnt op de nuchtere maag: sinaasappelsap.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
dan krijg ik maagkrampen. Nee hoor, doe mij maar koffie!Gijs83 schreef:Dat schijnt niet zo heel erg goed te zijn, maar ja 'onze' Rens doet het ook! Wat wel goed schijnt op de nuchtere maag: sinaasappelsap.zusterelly schreef:goed ideemadelief1983 schreef:Een kop koffie 's ochtends vroeg..
Ik weet, mijn Verlosser leeft