kun je de schaatsen onderbinden.....JolandaOudshoorn schreef:De kamer is nu glad, !

kun je de schaatsen onderbinden.....JolandaOudshoorn schreef:De kamer is nu glad, !
Ha Jet, we missen je op de chathenriët schreef:ik hoop dat jullie ook goede dagen hebben gehad
ik dde chat best een beetje mis
jetje weer 40.0gr koorts heeft....
ikzelf ook niet fit ben
ik rf best well missen kan een dagje....
Helaas zal ik ook vanavond niet in de chat zijn.MarthaMartha schreef:Ha Jet, we missen je op de chathenriët schreef:ik hoop dat jullie ook goede dagen hebben gehad
ik dde chat best een beetje mis
jetje weer 40.0gr koorts heeft....
ikzelf ook niet fit ben
ik rf best well missen kan een dagje....![]()
sterkte met de zieken! Hoop dat je snel opknapt.
enne... als je vanavond nog niet op de chat bent bel ik je
Buitenlandse kazen worden alleen maar rijper en lekkerder als ze overdatum raken. Let dus vooral niet op de datum op buitenlandse kazen, dat is een miskleum van de consumentenbond. In het verleden werden zachte kazen door de kaasboer nog even achtergehouden om hem te laten rijpen. Nu staat er om de 5 centimeter een datum op de kaas geprint om dat te voorkomen. En zoals je begrijpt vind de fabriek het prima dat de kaas snel overdatum is.Rens schreef:het boodschappenlijstje ietsjes uit de hand is gelopen.....zag een zgn. kaasplankje liggen met 4 soorten buitenlandse kaasjes (frans, spaans, italiaans) die ik niet kon laten liggen, dát is me té lekker. Bijkomend voordeeltje: afgeprijsd met 50% korting.......ach, in de koude koelkast blijft het nog een paar dagen goed (als het die dagen overleeft tenminste).
ik ook zo'n vermoeden hebJongere schreef:... ik nu vertrek.
... Hendrikus vast wel weer weet waar ik uithang.
Jongere schreef:... ik nu vertrek.
... Hendrikus vast wel weer weet waar ik uithang.
henriët schreef:we vrijdag pas geholpen worden door de helpdesk van kliksafe...
ze daar ook vakantie hebben...
een van de mannen daar een of andere code geven moet, en dan het 'probleem'verholpen is..
ik nu bij mn ouders zit, en ff op de pc ben:)
ik dacht koorstvrij te zijn.. en dus voor de kids even op de fiets naar buiten ging.... gezond weer..
ik permissie van mn pa en ma heb, vanavond op de pc te komen chatten....![]()
![]()
![]()
hoe verslaafd kun je zijn.....
Klopt je prioriteiten lijstje nog?Henriët schreef:ik permissie van mn pa en ma heb, vanavond op de pc te komen chatten....
hoe verslaafd kun je zijn.....