Deze is echt leuk...
Re: Deze is echt leuk...
Toch kan ik al deze filmpjes ook niet echt waarderen.
Vind sommige zelfs ongepast.
Als ik vandaag lees dat de iraakse journalist een onderscheiding heeft gekregen voor deze actie, maak ik me toch echt wel zorgen.
Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
13 Zijt dan alle menselijke ordening onderdanig, om des Heeren wil; hetzij den koning, als de opperste macht hebbende;
18 Gij huisknechten, zijt met alle vreze onderdanig den heren, niet alleen den goeden en bescheidenen, maar ook den harden.
Vind sommige zelfs ongepast.
Als ik vandaag lees dat de iraakse journalist een onderscheiding heeft gekregen voor deze actie, maak ik me toch echt wel zorgen.
Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
13 Zijt dan alle menselijke ordening onderdanig, om des Heeren wil; hetzij den koning, als de opperste macht hebbende;
18 Gij huisknechten, zijt met alle vreze onderdanig den heren, niet alleen den goeden en bescheidenen, maar ook den harden.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Hou je er wel effe rekening mee dat degeen die de schoenen wierp, een moslim is, en dus totáál niets heeft met bovenstaande of iets ánders uit je posting??? dat verlies je voor het gemak maar uit het oog.Ariene schreef: Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Er zijn nog altijd Normen en WaardenRens schreef:Hou je er wel effe rekening mee dat degeen die de schoenen wierp, een moslim is, en dus totáál niets heeft met bovenstaande of iets ánders uit je posting??? dat verlies je voor het gemak maar uit het oog.Ariene schreef: Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
voor óns wel ja, maar hún normen en waarden liggen gans ánders.......Ariene schreef:Er zijn nog altijd Normen en WaardenRens schreef:Hou je er wel effe rekening mee dat degeen die de schoenen wierp, een moslim is, en dus totáál niets heeft met bovenstaande of iets ánders uit je posting??? dat verlies je voor het gemak maar uit het oog.Ariene schreef: Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
Moderatorbericht:
en dus?Rens schreef:voor óns wel ja, maar hún normen en waarden liggen gans ánders.......Ariene schreef:Er zijn nog altijd Normen en WaardenRens schreef:Hou je er wel effe rekening mee dat degeen die de schoenen wierp, een moslim is, en dus totáál niets heeft met bovenstaande of iets ánders uit je posting??? dat verlies je voor het gemak maar uit het oog.Ariene schreef: Het eren van hen die in hoogheid zijn gezeten is ver weg.
Ik begrijp wel waar je heen wil, maar iedereen heeft een bepaald besef van normen en waarden.
Alleen is het steeds stoerder geworden om tegen dit gevoel in te gaan.
Ik kan geen mails meer beantwoorden ...
Ik kan voorlopig geen mails meer schrijven. Er ligt iets op mijn PC...

En mijn muis is weg. ..

En mijn muis is weg. ..
~~Soli Deo Gloria~~
Hoe heb je dan kans gezien deze posting te plaatsen.....Hendrikus schreef:Ik kan geen mails meer beantwoorden ...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
heeft ie lekker gesmikkeld?

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Jan toch.... dit was toch geen mailjvdg schreef:Hoe heb je dan kans gezien deze posting te plaatsen.....Hendrikus schreef:Ik kan geen mails meer beantwoorden ...

~~Soli Deo Gloria~~
Ohohoh.................Hendrikus schreef:Jan toch.... dit was toch geen mailjvdg schreef:Hoe heb je dan kans gezien deze posting te plaatsen.....Hendrikus schreef:Ik kan geen mails meer beantwoorden ...
Ik snap um niet!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hendrikus schreef:Jan toch.... dit was toch geen mailjvdg schreef:Hoe heb je dan kans gezien deze posting te plaatsen.....Hendrikus schreef:Ik kan geen mails meer beantwoorden ...

Overigens: Is de muis weer terecht....?
- Bert Mulder
- Contacteer:
Die kat lijkt er niet dikker op te zijn geworde...jvdg schreef: Overigens: Is de muis weer terecht....?
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
jvdg schreef:Hendrikus schreef:Jan toch.... dit was toch geen mailjvdg schreef:Hoe heb je dan kans gezien deze posting te plaatsen.....Hendrikus schreef:Ik kan geen mails meer beantwoorden ...
Ik kan voorlopig geen mails meer schrijven. Er ligt iets op mijn PC...![]()
![]()
Overigens: Is de muis weer terecht....?

~~Soli Deo Gloria~~