Hendrikus schreef:Hallô zwartbek, vôrtemee links biej de kááruk. Hee, bin jie dôof, sjele makreeeel?fluitje schreef:Vanmiddag in de plaatselijke pers bekendgemaakt.
Op een plaatselijke website kan je nu ten behoeve van TomTom stemmen downloaden in het plaatselijk dialect.
Maar eens installeren.
TomTom
Re: TomTom
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
sorry, dat zijn spakenburgers...fluitje schreef:Hendrikus schreef:Hallô zwartbek, vôrtemee links biej de kááruk. Hee, bin jie dôof, sjele makreeeel?fluitje schreef:Vanmiddag in de plaatselijke pers bekendgemaakt.
Op een plaatselijke website kan je nu ten behoeve van TomTom stemmen downloaden in het plaatselijk dialect.
Maar eens installeren.![]()
Dat doe je goed hendrikus. Alleen die zwartbek niet.
nou ja, voor mij is dat hetzelfde
Jacob van Mart, een klasse apart
~~Soli Deo Gloria~~
En ik al zeker niet.Hendrikus schreef:dat gaan we jou niet verklappen natuurlijkfluitje schreef:Staan er ook smokkelroutes in dan?
De marechaussee leest ook mee op RF hoor.......(mss. BJD wel)
Hou daar maar rekening mee, anders ga je ook achter de tralies.
1 troost..jvdg schreef:En ik al zeker niet.Hendrikus schreef:dat gaan we jou niet verklappen natuurlijkfluitje schreef:Staan er ook smokkelroutes in dan?
dan stellen we een rfbezoekrooster op..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Kijk uit! Daarom wilde fluitje het ook weten.. Die is ook opsporingsambtenaar...jvdg schreef:En ik al zeker niet.Hendrikus schreef:dat gaan we jou niet verklappen natuurlijkfluitje schreef:Staan er ook smokkelroutes in dan?
Nu bij de Makro een navigatie-systeem wat draait met NavTeq (wat op zich best aardige navigatie-software is). MyGuide: 49 EUR ex btw (Benelux)
je hebt wel wat gezegd van de week memento..
heb nog nooit zo relaxed en rustig gereden...
heb nog nooit zo relaxed en rustig gereden...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
En ik heb trouwens al hele leuke informatie gehaald uit inbeslaggenomen Tomtom's.BJD schreef: Kijk uit! Daarom wilde fluitje het ook weten.. Die is ook opsporingsambtenaar...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik heb een Garmin.fluitje schreef:En ik heb trouwens al hele leuke informatie gehaald uit inbeslaggenomen Tomtom's.BJD schreef: Kijk uit! Daarom wilde fluitje het ook weten.. Die is ook opsporingsambtenaar...
Waarom worden TomTom's in beslag genomen? Op afbetaling gekocht, of zo?fluitje schreef:En ik heb trouwens al hele leuke informatie gehaald uit inbeslaggenomen Tomtom's.BJD schreef: Kijk uit! Daarom wilde fluitje het ook weten.. Die is ook opsporingsambtenaar...
En wat voor leuke info staat er dan zoal in?
Laatst bezochte adressen? Lijkt me tenminste voor de hand liggen.Tiberius schreef: En wat voor leuke info staat er dan zoal in?
Inbeslagnemen door politie.
Info over ingevoerde adressen, thuisadres enzovoort.
Maar een beetje gehaaide crimineel, en zeker de grote vissen, zal deze info toch wel deleten?fluitje schreef:Inbeslagnemen door politie.
Ik vraag me trouwens af of ze navigatie apparatuur gebruiken.
Ze hebben zo hun vaste adresjes.
Maar wat denk je van gestolen spullen die misschien zo terug te brengen zijn naar de rechtmatige eigenaar.
En de tomtom 910 heeft een echte harde schijf............ daar staat zoveel op.
En dàt weet een crimineel ook......fluitje schreef:Maar wat denk je van gestolen spullen die misschien zo terug te brengen zijn naar de rechtmatige eigenaar.