henriët schreef:`Wilma van den Berg schreef:Hier ga ik maar even niet verder op inhenriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben.....
en tòch reageerde je...
Ssssssssssssssssssssttttttt

henriët schreef:`Wilma van den Berg schreef:Hier ga ik maar even niet verder op inhenriët schreef: je zult vast weer een heleboel gepland hebben.....
en tòch reageerde je...
Alles goed gegaan Marnix (ook met je ouders daar?)Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Fijn!Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Maar eerst een foto als bewijs van je vakantieAriene schreef:Fijn!Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Ik hoop dat je een goede tijd heb gehad.
Vervolgens kan je de rest van de dag hier bijlezen, want er is héél wat afgeschreven.
Welkom terug in de strijd.Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Jawel, ze moesten wel wat wennen, het is ongelofelijk hectisch daar. Maar ze vonden het wel leuk om er te zijn, te zien waar mijn broer woont, hoe de cultuur daar is etc.Oude-Waarheid schreef:Alles goed gegaan Marnix (ook met je ouders daar?)Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Die komen nog, mijn pa had de camera mee, moet de foto's nog ff op mijn laptop zetten.zusterelly schreef:Maar eerst een foto als bewijs van je vakantieAriene schreef:Fijn!Marnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
Ik hoop dat je een goede tijd heb gehad.
Vervolgens kan je de rest van de dag hier bijlezen, want er is héél wat afgeschreven.
Het meest heerlijk is als je het nog van iemand krijgt ookMarthaMartha schreef:tssssssssssssssss.......
foto's gezien van de vakantie van Helma's dochters.....
een hotel, super, overal voor gezorgd....
lijkt me nou zóóóóóó heerlijk, dat je een paar dagen in alle rust ergens zit en alles wordt voor je gedaan..............
mmm...ik wil wel aan mijn man vragen of ik je een paar dagen gezelschap mag houdenMarthaMartha schreef: alternatief is me terugtrekken in mijn eentje ergens.... weet nog wel een caravan op terschelling.... maar ja.... hoe saai is het om een aantal dagen met jezelf in een caravan te zitten?Of hoe heerlijk?
Ik weet het niet....
PreciesHendrikus schreef:Ha, je bent weer Uit OpelMarnix schreef:Zooo, ik ben weer terug.
ze heeft nu behoefte aan ander gezelschaphelma schreef:Het meest heerlijk is als je het nog van iemand krijgt ookMarthaMartha schreef:tssssssssssssssss.......
foto's gezien van de vakantie van Helma's dochters.....
een hotel, super, overal voor gezorgd....
lijkt me nou zóóóóóó heerlijk, dat je een paar dagen in alle rust ergens zit en alles wordt voor je gedaan..............![]()
mmm...ik wil wel aan mijn man vragen of ik je een paar dagen gezelschap mag houdenMarthaMartha schreef: alternatief is me terugtrekken in mijn eentje ergens.... weet nog wel een caravan op terschelling.... maar ja.... hoe saai is het om een aantal dagen met jezelf in een caravan te zitten?Of hoe heerlijk?
Ik weet het niet....