Kijk, dat had ik nou nooit achter jou gezocht.Hendrikus schreef:Haha, ik ben er ook geweest, wel drie jaar achter elkaar.

Kijk, dat had ik nou nooit achter jou gezocht.Hendrikus schreef:Haha, ik ben er ook geweest, wel drie jaar achter elkaar.
We hebben je gemist, joh!wim schreef:Rust (stadje met allemaal ooievaars op de daken)
Nou nou, evangelisch en vierstemmig, dat kost weer strafpunten hier en daarwim schreef:Op zondag naar een Evangelische kerk geweest waar ze vierstemmig zongen!
En, heb je de Stier nog gehoord?wim schreef:slot Hohensalzburg bovenop de berg midden in de stad
Ja, en als ik erbij vertel dat de dominee op gitaar begeleidde en ook nog een 'paardenstaart' had, dan kost me dat waarschijnlijk nog weer extra strafpunten. Gelukkig werden we na afloop van de dienst uitgenodigd voor de 'Kirchenkaffee'. Dat compenseerde wel wat.Hendrikus schreef:Nou nou, evangelisch en vierstemmig, dat kost weer strafpunten hier en daar![]()
Ja, wel wat gehoord, maar ik had in het begin helemaal niet door dat dát de Stier was. Ik heb ook de 'brul van de stier' niet gehoord, wel wat draaiorgelrepertoire.Hendrikus schreef:En, heb je de Stier nog gehoord?
Het genieten ging goed tot we naar huis werden geroepen vanwege het overlijden van de opa van mijn verloofde. Woensdag hopen we toch nog even er voor 3 dagen er tussen uit te gaan om wat bij te komen van alles en dan gaan wij ook naar vrienden toe.MarthaMartha schreef:Heerlijk Lapressa, geniet ervan!Lapressa schreef:Zo, alles is klaar. De route is vandaag nog wat aangepast, maar het gaat vast allemaal goedkomen.
Morgenochtend vertrekken we om 10 uur!!
Allen de groeten en tot over 2 weken!
ps. Lassie, veel plezier en succes met passen
http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/DordrechtLassie schreef:iemand nog een ideetje van een B&B voor 1 nacht in de omgeving van Zwijndrecht/Dordrecht?
@ Lapressa, sterkte meid!Lapressa schreef:Het genieten ging goed tot we naar huis werden geroepen vanwege het overlijden van de opa van mijn verloofde. Woensdag hopen we toch nog even er voor 3 dagen er tussen uit te gaan om wat bij te komen van alles en dan gaan wij ook naar vrienden toe.MarthaMartha schreef:Heerlijk Lapressa, geniet ervan!Lapressa schreef:Zo, alles is klaar. De route is vandaag nog wat aangepast, maar het gaat vast allemaal goedkomen.
Morgenochtend vertrekken we om 10 uur!!
Allen de groeten en tot over 2 weken!
ps. Lassie, veel plezier en succes met passen
om vakantie te vieren?Jansenius schreef:Waarom ga je naar een moslimland?
Dat vermoeden had ik ook al.MarthaMartha schreef:om vakantie te vieren?Jansenius schreef:Waarom ga je naar een moslimland?