Welkom terug in de RF-strijd!henriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....
de vakantie afgesloten in het pannekoekhuis!!!!!

Welkom terug in de RF-strijd!henriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....
Nounou, van DE camping naar HET pannenkoekenhuis, 't kan niet ophenriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....
en nu ben jij alweer thuis, en hij kan zich nog verheugen.....Hendrikus schreef:me too, within a few daysjvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!
Ik verheug me er werkelijk op en begrijp jouw jalouzie.albion schreef:en nu ben jij alweer thuis, en hij kan zich nog verheugen.....Hendrikus schreef:me too, within a few daysjvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!(ik ben jaloers)
Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!jvdg schreef:Ik verheug me er werkelijk op en begrijp jouw jalouzie.albion schreef:en nu ben jij alweer thuis, en hij kan zich nog verheugen.....Hendrikus schreef: me too, within a few days(ik ben jaloers)
Ja, en ik hoorde dat ze een proef gaan doen met rechtsrijden, vooralsnog alleen de vrachtwagens.....Hendrikus schreef:Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!jvdg schreef:Ik verheug me er werkelijk op en begrijp jouw jalouzie.albion schreef: en nu ben jij alweer thuis, en hij kan zich nog verheugen.....(ik ben jaloers)
Nee, dat was in België, en dan andersom: alleen de vrachtwagens linksMarthaMartha schreef:Ja, en ik hoorde dat ze een proef gaan doen met rechtsrijden, vooralsnog alleen de vrachtwagens.....Hendrikus schreef:Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!jvdg schreef: Ik verheug me er werkelijk op en begrijp jouw jalouzie.
Hendrikus schreef:Nee, dat was in België, en dan andersom: alleen de vrachtwagens linksMarthaMartha schreef:Ja, en ik hoorde dat ze een proef gaan doen met rechtsrijden, vooralsnog alleen de vrachtwagens.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
wat gewoon heel logisch is en veel makkelijker.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
Het aardige hiervan is, dat zolang iedereen het verkeerd doet, het allemaal goed komt.albion schreef:wat gewoon heel logisch is en veel makkelijker.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
Heb ik ook. Vlgs mij reed mijn man aan de verkeerde kant toen wij uit de tunnel kwamen in Frankrijk. (blij dat hij achter het stuur zat en niet ik) ik heb ook altijd even tijd nodig om weer rechts te gaan rijdenjvdg schreef:Het aardige hiervan is, dat zolang iedereen het verkeerd doet, het allemaal goed komt.albion schreef:wat gewoon heel logisch is en veel makkelijker.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
Maar alle gekheid op een stokje, ik heb altijd het idee dat ik in Engeland "beter" rij dan op het continent, je bent namelijk meer/steeds alert op dat verkeerd rijden.
Feit is dat ik altijd meer moeite heb met rechtsrijden als ik terug kom dan wanneer ik naar het eiland toe ga.
En wat/waar mag HET pannenkoekenhuis wezen?Hendrikus schreef:Nounou, van DE camping naar HET pannenkoekenhuis, 't kan niet ophenriët schreef:Zo,
we zijn weer thuis....
Als je er rijdt spreekt het voor zich en denk je niet eens meer anders (tenminste, ik niet). En het was geweldig daar! Ik zou er wel veel langer willen zijn....als het me gegeven wordt komt er zeker een herhaling!albion schreef:wat gewoon heel logisch is en veel makkelijker.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
Fantastisch land, en waar wij gezeten hebben waren de mensen erg vriendelijk en gastvrij.Wilma van den Berg schreef:Als je er rijdt spreekt het voor zich en denk je niet eens meer anders (tenminste, ik niet). En het was geweldig daar! Ik zou er wel veel langer willen zijn....als het me gegeven wordt komt er zeker een herhaling!albion schreef:wat gewoon heel logisch is en veel makkelijker.....Hendrikus schreef: Maar Jan, wees gewaarschuwd. Het is er levensgevaarlijk. Iedereen rijdt daar aan de verkeerde kant van de weg!
Is een vakantie alleen maar eten?albion schreef: Fantastisch land, en waar wij gezeten hebben waren de mensen erg vriendelijk en gastvrij.
We hebben hééérlijk gegeten. Zondags 2x bij vrienden, daarna de vrienden uitgenodigd en 2x met ze uit eten geweest (zij zijn bekend waar je lekker eten kan), en zaterdagavond werd ons een Griekse maaltijd aangeboden bij vrienden waarvan 1 een Griek is. (wij hebben genoten en de youngsters too).