Afgelopen week was gewoon heel Hollands:

me too, within a few daysjvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!
Wat geweldig zeg!helma schreef:wij hadden vanavond een engels gezin (wat in de buurt op vakantie is) op bezoek om samen te zingen
't was héérlijk!
We hadden ze voor vanavond nooit ontmoet..
Hoe kom je daar nou opeens weer aan.....helma schreef:wij hadden vanavond een engels gezin (wat in de buurt op vakantie is) op bezoek om samen te zingen
't was héérlijk!
We hadden ze voor vanavond nooit ontmoet..
We zullen je missen!JolandaOudshoorn schreef:heerlijk! een voor een komen de forummers weer terug druppelen, weer wat leven in de brouwerij! Maar nog een paar dagen en dan ga ik!!!!
Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'ejvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!
Leuk! Geniet van je dagen daar!!Hendrikus schreef:Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'ejvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!
Ik groet je hartelijk terug!Hendrikus schreef:Daar zit ik nu - en ik groet jullie vanuit een internetcaf'ejvdg schreef:Ikkes nog ruim 6 weken, en dan DV naar Engeland!