Voor mij is de vakantie dus nog even een droom

mocht je niet mee???monique schreef:oow ik word gewoon jaloers net ging mn zus ook met mn broer en dr vriend en mn schoonzus
kben nog nooit op vakantie geweest
Zo, en wie komt er net terug uit Engeland?!monique schreef:kben nog nooit op vakantie geweest
Mooi land he? Veel foto's maken, we (ik iig) zijn benieuwd...tukkertje schreef:Iedereen de groeten vanuit een zonovergoten Noorwegen. Het is hier prachtig. On jah, we hebben een internet aansluiting. Dus ff checken he.
En, willen ze een beetje bijten daar?tukkertje schreef:Iedereen de groeten vanuit een zonovergoten Noorwegen. Het is hier prachtig. On jah, we hebben een internet aansluiting. Dus ff checken he.
Geniet er maar van en hetzelfde toegewenst.Hendrikus schreef:De koffers zijn gepakt, wij gaan er ook een weekje tussenuit.
Ik wens de moddereters veel sterkte in deze roerige tijden, de scholieren die het hier momenteel zo saai vinden een levendige vakantieweek, Tukkertje een goede vangst, jullie allemaal alle goeds en voor morgen een gezegende zondag.
jawel waarom zou ik liegen?Hendrikus schreef:dat méén je niet!Billy schreef:www.schoolzicht.nl