Ik zit in de chat... kom je ook?
- sweelinck 25
Re: Ik zit in de chat... kom je ook?
Komt er iemand??? tis zo stil. Jud is er ook!!
Hallo mensen,
is er iemand die zich geroepen voelt om in de chat gezellig of serieus te praten???
is er iemand die zich geroepen voelt om in de chat gezellig of serieus te praten???
the only thing is following that Light
t begint nog druk te worden...
welkom
welkom
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
kom gerust ook even, t is echt gezellig...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- madelief1983
tis nu ook rustig...
dat was het eerder op de avond ook (de tijd die jij op de chat bent lig ik al heerlijk op bedhenriët schreef:kom gerust ook even, t is echt gezellig...

(en ik dacht nog: hé...hen is er ook, leuk!!! Maar nee.....je liet je neus zniet zien...)
Please!! KOmt er iemand chatten
Het is er zooo stil.. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
helma schreef:dat was het eerder op de avond ook (de tijd die jij op de chat bent lig ik al heerlijk op bedhenriët schreef:kom gerust ook even, t is echt gezellig...)
(en ik dacht nog: hé...hen is er ook, leuk!!! Maar nee.....je liet je neus zniet zien...)

- Wilma van den Berg
Ja, inderdaad....henriët schreef:helma schreef:dat was het eerder op de avond ook (de tijd die jij op de chat bent lig ik al heerlijk op bedhenriët schreef:kom gerust ook even, t is echt gezellig...)
(en ik dacht nog: hé...hen is er ook, leuk!!! Maar nee.....je liet je neus zniet zien...)ik was aan t shoppen, en helemaal vergeten de pc uit te zetten, dus 'hing' ik als afwezige aanwezige in de chat

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Wilma, was jij in de chat??? hè, das jammer dat ik er niet was:) doen we het een andere keer, ok;)
- Wilma van den Berg
Ja, gebeurd niet heel vaak maar de laatste tijd kijk ik even nieuwsgierig mee om een hoekje. Komt helemaal goed...henriët schreef:Wilma, was jij in de chat??? hè, das jammer dat ik er niet was:) doen we het een andere keer, ok;)

uhm, je kunt je nog bedenken... het kan nl een verslavende werking hebbenWilma van den Berg schreef:Ja, gebeurd niet heel vaak maar de laatste tijd kijk ik even nieuwsgierig mee om een hoekje. Komt helemaal goed...henriët schreef:Wilma, was jij in de chat??? hè, das jammer dat ik er niet was:) doen we het een andere keer, ok;)![]()

- Wilma van den Berg
We zien het in de loop van de tijd welhenriët schreef:uhm, je kunt je nog bedenken... het kan nl een verslavende werking hebbenWilma van den Berg schreef:Ja, gebeurd niet heel vaak maar de laatste tijd kijk ik even nieuwsgierig mee om een hoekje. Komt helemaal goed...henriët schreef:Wilma, was jij in de chat??? hè, das jammer dat ik er niet was:) doen we het een andere keer, ok;)![]()
![]()

ik zit heel eenzaam in de chat

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.