Ik zit in de chat... kom je ook?
- JolandaOudshoorn
Re: Ik zit in de chat... kom je ook?
neuh, dat kan niet! Ik ben net weer weg!aritha schreef:Iedereen is er.
- sweelinck 25
wie komt ons helpe??? we hebbe een moeilijke vraag!!!
Ja! Wie....helpt ons?sweelinck 25 schreef:wie komt ons helpe??? we hebbe een moeilijke vraag!!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
??????judith schreef:Ja! Wie....helpt ons?sweelinck 25 schreef:wie komt ons helpe??? we hebbe een moeilijke vraag!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dat was gisteren. Maar dat heb je ervan als je wel inlogt en vervolgens je neus niet meer laat zien in de chat.henriët schreef:??????judith schreef:Ja! Wie....helpt ons?sweelinck 25 schreef:wie komt ons helpe??? we hebbe een moeilijke vraag!!!

ja, daar had ik ook al last van. ik dacht even leuk met henriet babbelen....nee dus!!Afgewezen schreef:Dat was gisteren. Maar dat heb je ervan als je wel inlogt en vervolgens je neus niet meer laat zien in de chat.henriët schreef:
??????

tsja......k zat gisteren ook in de chat maar ik kon niet eens normaal typen. ging zo langzaam.
Tja, wat zal ik zeggen he,helma schreef:ja, daar had ik ook al last van. ik dacht even leuk met henriet babbelen....nee dus!!Afgewezen schreef:Dat was gisteren. Maar dat heb je ervan als je wel inlogt en vervolgens je neus niet meer laat zien in de chat.henriët schreef:
??????
kijk, ik had ingelogd en heb ff gekletst, maar toen kwam mijn moeder, dus ging rennend vanachter de computer naar de deur, en logde niet uit, mn moeder zou toch maar even komen... zodat ik weer terug kon keren naar de chatroom, maar aldus geschiedde,
we raakten in een gesprek.
en toen ik later terug kwam, waren er nog wel enkele, waar ik toen nog mee heb zitten praten maar t was idd wel laat
(na 11 en dacht ik, en dan liggen de meesten van jullie op bed

desalniettemin,
ik kom wel weer s hoor!!!
greets to you all!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
ik heb wel met haar gezellig gebabbeldhelma schreef:ja, daar had ik ook al last van. ik dacht even leuk met henriet babbelen....nee dus!!Afgewezen schreef:Dat was gisteren. Maar dat heb je ervan als je wel inlogt en vervolgens je neus niet meer laat zien in de chat.henriët schreef:
??????

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tis er nu een echte "meidenkliek" en daar zit ik tussen en tgaat eigenlijk nergens over 

dit heet ZELFBESCHERMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door henriët op 30 mei 2008, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.