Ik ben er ook, maar ik wil even forum kijken. Kom zo.aritha schreef:Ik zit in de chat en het is gezellig. Kom ook.
Ik zit in de chat... kom je ook?
Re: Ik zit in de chat... kom je ook?
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
Ik zit in de chat en het is rustig. Kom ook.aritha schreef:Ik zit in de chat en het is gezellig. Kom ook.

- MarthaMartha
ik zit te dubben, kan de chat wel in, neem me altijd voor om alléén even welterusten te zeggen, maar het wordt altijd meer en laat!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
niet dubben maar doenMarthaMartha schreef:ik zit te dubben, kan de chat wel in, neem me altijd voor om alléén even welterusten te zeggen, maar het wordt altijd meer en laat!
kom ff joh
...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
als jij me er om 23.00 uur uit gooit........henriët schreef:niet dubben maar doenMarthaMartha schreef:ik zit te dubben, kan de chat wel in, neem me altijd voor om alléén even welterusten te zeggen, maar het wordt altijd meer en laat!
kom ff joh
...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ik zit er nu wel ff, heeft er niemand zin ofzo? 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
tjonge, is best grappig nu...
over iets wat bij mij was, en ook nog is

over iets wat bij mij was, en ook nog is

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Het was gezellig vanavond!
vond ik ook!Havik schreef:Het was gezellig vanavond!
volgens mij wil judith dr 'feestje'nog houden, dus dat beloofd tzt weer een gezellige avond!
juudje, wanneer hou je het????

sorry Swee
we hebben je niet echt aandacht gegeven; en ik stopte heel abrupt door de bel terwijl er niets aan de hand was (mijn zoon werd opgehaald)

we hebben je niet echt aandacht gegeven; en ik stopte heel abrupt door de bel terwijl er niets aan de hand was (mijn zoon werd opgehaald)
de chat is geblokt!!!! op school GRRR

My one and only goal;
His image in my soul.
en zo hoort hetJaCa schreef:de chat is geblokt!!!! op school GRRR![]()

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ohhhh!! Je zit op school?????JaCa schreef:de chat is geblokt!!!! op school GRRR![]()

jaaaaaaaah op school ja 

My one and only goal;
His image in my soul.