Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
Zomervakantie 2008
Re: Zomervakantie 2008
Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
We hebben er al weer zin in. Beetje fietsen, volleyballen, zwemmen, luieren...

kun je zondags naar Ds, van Boven in de Eben Haëzer in de Valk/Wekerom..........Gijs83 schreef: Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Zal zeker gebeuren, als hij nog niet weg is!Rens schreef:kun je zondags naar Ds, van Boven in de Eben Haëzer in de Valk/Wekerom..........Gijs83 schreef: Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.)
ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
Camping geboekt in Denemarken voor de voorjaarsvakantie
In de zomer gaan we naar Karinthië
We boeken niet, zien wel waar een plekje vrij is, we hebben
tenslotte ons huisje bij ons...
Hier ons plekje van verleden jaar

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
noorwegen lijkt me ook erg mooi!! 
We gaan zowieso een lang weekendje naar Zwitserland en dan in de buurt van Prangins. Om m'n neefje/nichtje te gaan bekijken.

We gaan zowieso een lang weekendje naar Zwitserland en dan in de buurt van Prangins. Om m'n neefje/nichtje te gaan bekijken.
Geen vakantie, hooguit in de tuin en op het terrasje........kan nét zo fijn zijn.

Moderatorbericht:
Kom je dan ook niet effe langs?Lassie schreef:ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
dat hangt er vanaf of we zelf niet op vakantie zijn!!BJD schreef:Kom je dan ook niet effe langs?Lassie schreef:ik zal het tegen m'n ouders zeggen....;-) (die gaan een weekje met twee kleinkinderen op die camping staan).BJD schreef:Afgelopen week voor in augustus 2,5 week verblijf op de Heijgraaf in Woudenberg besproken.
daar is er maar ééntje van, dus nou weten we allemaal precies waar je heen gaatErasmiaan schreef:CP
- MarthaMartha

tjonge Hendrikus, je hebt de [puzzel eerder opgelost dan ik....Hendrikus schreef:daar is er maar ééntje van, dus nou weten we allemaal precies waar je heen gaatErasmiaan schreef:CP
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
						- Wilma van den Berg

't Blijft leukAriene schreef:Camping geboekt in Denemarken voor de voorjaarsvakantie
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Jammer GijsGijs83 schreef:Zeeland... nou niet voor mij! Leuk om een keer gezien te hebben, maar het is er voor mij veel te kaal. Wij zijn altijd op de Veluwe te vinden(Wekerom e.o.judith schreef:Ik ga weer naar Zeeland...Net als vorig jaar....!
).