Gezien de kleur en de stand van de wieltjes: ja.Petrus schreef:Meer een wagentje voor de minvermogende SP'ers??????Tiberius schreef:Om maar even on-topic te komen:
Het spijt me zeer, maar ik vind die Messerschmidt veeeel te licht voor de gemiddelde refo.![]()
En aan de stand van de wieltjes te zien, stuurt hij voornamelijk naar links. :mrgreen:
Bocht naar rechts
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Tiberius schreef:Gezien de kleur en de stand van de wieltjes: ja.Petrus schreef:Meer een wagentje voor de minvermogende SP'ers??????Tiberius schreef:Om maar even on-topic te komen:
Het spijt me zeer, maar ik vind die Messerschmidt veeeel te licht voor de gemiddelde refo.![]()
En aan de stand van de wieltjes te zien, stuurt hij voornamelijk naar links. :mrgreen:
da's niet vergelijkbaar, dan zouden we het moeten hebben over de verschillende routes van UPS, TNT, Fedex, DHL, en hoe die jongens allemaal heten, de grote theologen wijzen ook niet allemaal exact dezelfde kant opgeledu schreef:Dit gevoel heb ik ook wel eens als het gaat over theologische discussie's waar grote theologen al hele boekwerken over hebben geschreven :wink:limosa schreef:die jongens van UPS rijden miljoenen kilometers per jaar, laten wij ze hier even vanachter ons PC-tje nog even gaan vertellen hoe ze hun routes moeten plannen . . . ;-)
Je weet nooit, misschien lezen ze mee. Dan kunnen ze er wat van leren.limosa schreef:die jongens van UPS rijden miljoenen kilometers per jaar, laten wij ze hier even vanachter ons PC-tje nog even gaan vertellen hoe ze hun routes moeten plannen . . . ;-)
ik denk dat ze vooral kijken naar de reistijd, stilstaan kost namelijk én tijd én brandstof, gewoon rustig doorrijden bespaard op alles, tijd, brandstof, banden, de hele auto
van leren? misschien om lachen, meer verwacht ik er niet vanDuuk schreef:Je weet nooit, misschien lezen ze mee. Dan kunnen ze er wat van leren.limosa schreef:die jongens van UPS rijden miljoenen kilometers per jaar, laten wij ze hier even vanachter ons PC-tje nog even gaan vertellen hoe ze hun routes moeten plannen . . . ;-)
ik denk dat ze vooral kijken naar de reistijd, stilstaan kost namelijk én tijd én brandstof, gewoon rustig doorrijden bespaard op alles, tijd, brandstof, banden, de hele auto
deze bussen lukte een bocht naar rechts al bijna niet meer . . .
refdag @ 20-07-2006 | 14:45 schreef:
Politie haalt bussen van de weg
AMSTERDAM (ANP) – De politie in Amsterdam heeft tijdens een verkeerscontrole woensdag vijftien bussen direct van de weg gehaald omdat zij ernstige gebreken vertoonden.
De politie vond het niet verantwoord de bussen nog langer te laten rijden, liet een woordvoerder donderdag weten. In totaal controleerden agenten op twee eindpunten 25 stadsbussen van het gemeentelijk vervoerbedrijf GVB.
De vijftien bussen hadden mankementen zoals een lekkende brandstoftank, een olielekkage, niet werkende nooddeuren of te gladde banden. Andere bussen hadden kleinere gebreken, zoals een bank die niet goed vastzat of een kapotte ruitenwisser. De politie hield de controle nadat zij eerder constateerde dat bij een GVB–bus een paar dingen mis waren.
Het GVB was „verrast” door de controle en het feit dat vijftien bussen werden stilgezet, laat een woordvoerder weten. Het vervoersbedrijf is donderdagochtend direct begonnen met een eigen onderzoek naar de geconstateerde gebreken en heeft de eigen inspecties opgevoerd. De vervoerder kijkt vooral kritisch naar de staat van de banden en neemt alle 287 bussen onder de loep.
Het GVB meent dat op basis van het reguliere onderhoudsprogramma een rijverbod niet nodig was geweest. „De veiligheid is geen moment in het geding geweest”, aldus de zegsman. Er zijn de laatste jaren ook geen ongelukken met bussen geweest die te wijten waren aan de technische staat van het voertuig. Bij de vijftien bussen die aan de kant zijn gezet, is het euvel volgens het GVB direct verholpen.
Reizigersvereniging Rover reageerde geschrokken op het resultaat van de politiecontrole. „Bij een aantal bussen moesten zelfs op het eindpunt de banden worden verwisseld voordat naar de garage mocht worden gereden”, aldus Rover. „De veiligheid van de voertuigen moet altijd in orde zijn”.
De vereniging wil weten welke maatregelen het GVB zal nemen om het onderhoud te verbeteren. Veel reizigers waren gedupeerd doordat door de opgelegde rijverboden hun bus niet verscheen, stelt Rover.
Politieke partijen in de Amsterdamse gemeenteraad zijn geschrokken, net als de Inspectie Verkeer en Waterstaat. „Wat we hebben gehoord van de politie, vinden we zorgelijk”, aldus een woordvoerder van de controledienst. „De omvang is verrassend. Dit mag niet voorkomen, dat is duidelijk”. De IVW gaat met de politie overleggen over de situatie met de manke stadsbussen.
© Reformatorisch Dagblad
Je moet het wetenschappelijke gehalte van de adviezen niet onderschatten. Ik kan me voorstellen dat de leden van RF straks beloond worden met een jaar lang gratis pakketjes versturen.limosa schreef:van leren? misschien om lachen, meer verwacht ik er niet vanDuuk schreef:Je weet nooit, misschien lezen ze mee. Dan kunnen ze er wat van leren.limosa schreef:die jongens van UPS rijden miljoenen kilometers per jaar, laten wij ze hier even vanachter ons PC-tje nog even gaan vertellen hoe ze hun routes moeten plannen . . . ;-)
ik denk dat ze vooral kijken naar de reistijd, stilstaan kost namelijk én tijd én brandstof, gewoon rustig doorrijden bespaard op alles, tijd, brandstof, banden, de hele auto
Die beloning is alleen voor de topicstarter.Duuk schreef:Je moet het wetenschappelijke gehalte van de adviezen niet onderschatten. Ik kan me voorstellen dat de leden van RF straks beloond worden met een jaar lang gratis pakketjes versturen.limosa schreef:van leren? misschien om lachen, meer verwacht ik er niet vanDuuk schreef:Je weet nooit, misschien lezen ze mee. Dan kunnen ze er wat van leren.limosa schreef:die jongens van UPS rijden miljoenen kilometers per jaar, laten wij ze hier even vanachter ons PC-tje nog even gaan vertellen hoe ze hun routes moeten plannen . . . ;-)
ik denk dat ze vooral kijken naar de reistijd, stilstaan kost namelijk én tijd én brandstof, gewoon rustig doorrijden bespaard op alles, tijd, brandstof, banden, de hele auto